@El Rudo idd te snel hihi
had er overheen gelezen weet wat het beteken (NT gedaan dus moet wel haha).
Kitekeuze is het zeker wel maar techniek ook. Hoe beter je bent hoe langer je je kite houd. Maar wanneer je licht bent word de kite gewoon te groot omdat je de kracht niet in je board kwijt kan of van je kite af kan halen zo simpel is het.
Iedereen kan varen met een klein bootje maar als het bootje groter is lukt dat ook niet meer.
Maar lichte mensen hebben een paar voordelen maar ook nadelen. Wat betreft dat vallen als ik val dan voel ik het heel goed ook al weeg ik niks. Dit komt omdat ik niks heb om de val te breken het enige wat ik kan doen is snel draaien met me voeten eerst of op me zij erin.
Heb al vaak me ribben gekneusd 7m plat op het water. Bij een breder of dikker iemand zal die waars last hebben en een rode bast maar hoor je plons. Mijn buik is vlak en hoor je pats want er waren flink wat mensen op het strand die toen stonden te kijken met een gezicht van autsch pijnlijke actie volgens mij.
Nou suc6 nog moet zeggen dit is tenminste een leuk onderwerp haha.
Ben morge spullen inpakken en 6 weken op kite trip.
FIJNE ZOMER met veel wind. (en hopelijk word het droog in quiberon ) Het waait wel golven 4m maar regen
.