Het gaat er om hoe ze vliegen wat mij betreft. Kleur is volkomen onbelangrijke wat dat betreft.
Edge testen is geen probleem overigens, kijk maar eens bij de reviews..
Ben het helemaal met je eens, mij boeit kleur ook niet zoveel. Maar wat Rudo al zegt is het helemaal geen vreemde keuze, zeker niet voor wat die dingen kosten.
Overigens denk ik dat je geluk hebt gehad met die edge2 9m2, ik kom regelmatig bij VO, en de edge2 is lastig ivm de sport2, die ik al wel heb kunnen testen. Gisteren had het gekund op 's-Gravenzande, maar helaas was de wind er maar even
En die designers note is weer eens eerlijk en verfrissend. Vegas 7 was ook duidelijk minder dan 6 en daar hoor je North ook niet over...
Vind die notes erg verhelderend en interessant om te lezen (van alle kitedesigners overigens, ook Ken Winner doet het sporadisch, maar over de Vegas heb ik hem nooit gehoord
), maar mijn punt was dat het niet echt slim is marketing technisch als je uitdraagd dat de oudere kites hun waarde meer behouden als andere LE kites. Dat verhaal is gewoon echt kolder van Ozone, en ik snap niet waarom mensen daar intrappen
(en dat is dus toch goede marketing
)