Nature
|
ga wat beters doen met je tijd
|
|
|
Wimt
|
Val dood
|
|
|
|
onzin
|
ga jij bij iedere spot politie agentje spelen wie er wel en niet naar binnen mag
|
|
|
Wimt
|
ik doe nu nog normaal, kan nog veel erger bij dit soort stupide opmerkingen, maar straks wel weer janken als er weer een spot dicht gaat, dus bij deze vooraf; .
|
|
|
martijn
|
dus iedereen die geen lid is lid worden.
|
|
|
Wimt
|
Eindelijk bijstand . Dat er nog van die Neanderthalers zijn die denken dat het zo allemaal wel goed komt .
|
|
|
onzin
|
hoeveel leden heeft de nkv eigenlijk?
|
|
|
Wimt
|
Zeg ik net; 1400 van de 10.000. Veel meer dan vorig jaar, toen dacht ik 1.100. Maar mijnheer onzin; toch wel lid neem ik aan?
|
|
|
litewave
|
Ik heb er idd ook al eens over nagedacht, stel: ik ben NKV-lid, ik jas mijn kite door die van een ander heen en ben daar tegen verzekerd. Nu anders om, die iemand jast zijn kite door die van mij heen en is niet NKV-verzekerd, wordt het voor mij al een heel stuk lastiger om de schade vergoed te krijgen, zeker als die gene van zijn laatste centen die kite kocht. Dus ja ik ben er zeker voor dat er iets geregeld wordt voor verpichte verzekering. Dus verzekeren doe je voornamelijk voor de ander, dus niet leden zijn egoistisch
|
|
|
Bram Wilbrink
|
ben het met je eens....waarom zou je niet lid worden.. ze proberen goeie dingen te doen, das voor mij al 1 reden, dan de verzekering nog.. das al 2 noujah er zullen vast meer redenen zijn. ik ben lid
|
|
|
onzin
|
al 2 jaar meneer wimt
|
|
|
Braddyx
|
Ik ben al lid van de NKV, alleen zeg ik de lidmaatschap op, soms weet je iets meer ervan.
|
|
|
diederik
|
ik ga zeker geen lid worden...geen zin an! en blijf lekker daar varen waar ik zin in heb...om die reden ben ik jaren geleden begonnen aan deze sport, voor ruimte, vrijheid, weinig regels en al zeker geen vereniginggezwets! Laat staan dat ik ga betalen om ergens te varen!.....en ja....ik respecteer ook eenieders mening die er anders over denkt!!!
|
|
|
litewave
|
Zo ben ik ook jaren geleden begonnen, maar tijden veranderen en het is stil staan of aanpassen. Dus lekker met je middelvinger omhoogstaan als ze jou spot sluiten. Achteraf afvragend of je er iets aan had kunnen doen............ jammer
|
|
|
Braddyx
|
Zo ben ik ook jaren geleden begonnen, maar tijden veranderen en het is stil staan of aanpassen. Dus lekker met je middelvinger omhoogstaan als ze jou spot sluiten. Achteraf afvragend of je er iets aan had kunnen doen............ jammer
daar heeft de NKV geen vinger in de pap,...de overheid beslist of iets dicht gaat of niet,..De NKV staat hierin totaal machteloos,..goed gedrag of slecht gedrag.
|
|
|
litewave
|
NKV staat voor een groep van de bevolking, als deze groep maar groot genoeg is heb je zeker inspraak. (ja ja ik geloof nog steeds in democratie)
|
|
|
marc010
|
@Braddyx:: helemaal gelijk, maar blijf toch voorlopig lid!! Wordt er eigenlijk gebruik gemaakt van deze verzekering? Eerst zal je WA verzekering de eventuele schade dekken in geval van letsel. Bij materiele schade zal je er samen uit moeten komen. toch? Wimt; er zijn zat mensen die een kitelesje nemen, maar niet verder gaan met de sport, maar zullen eerst een jaar lid moeten zijn van NKV? betalen per spot? krijgen we ook een kilometerheffing ofzo,,
|
|
|
jetzu
|
En ik ben het wel zat dat iedereen zegt dat je lid MOET worden. Ik moet niets, daarom ben ik nog geen lid en als ik daar zin in heb word ik lid. Hoewel de NKV goede dingen doet moet iedereen zelf de keuze kunnen maken of hij lid word ofniet. En in plaats van altijd roepen dat iedereen lid MOET worden vertel gewoon waar de nkv mee bezig is zodat iedereen een goede keus kan maken om lid te worden of niet.
|
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
En ik ben het wel zat dat iedereen zegt dat je lid MOET worden. Ik moet niets, daarom ben ik nog geen lid en als ik daar zin in heb word ik lid. Hoewel de NKV goede dingen doet moet iedereen zelf de keuze kunnen maken of hij lid word ofniet. En in plaats van altijd roepen dat iedereen lid MOET worden vertel gewoon waar de nkv mee bezig is zodat iedereen een goede keus kan maken om lid te worden of niet.
|
|
|
diederik
|
Blijf ik toch lekker stil staan...ren in het dagelijkse leven al hard genoeg, maak jij je er vooral (nutteloos) druk om en zorg ervoor dat mn spot open blijft. Toppie!!!en bedankt!!!
|
|
|
Braddyx
|
No Thx Marc,...deze jongen gaat zijn lidmaatschap inleveren, er zijn belangrijkere dingen waar ik het geld kan uitgeven zoals" Red de mossel van de verdrinkingsdood" @Braddyx:: helemaal gelijk, maar blijf toch voorlopig lid!! Wordt er eigenlijk gebruik gemaakt van deze verzekering? Eerst zal je WA verzekering de eventuele schade dekken in geval van letsel. Bij materiele schade zal je er samen uit moeten komen. toch? Wimt; er zijn zat mensen die een kitelesje nemen, maar niet verder gaan met de sport, maar zullen eerst een jaar lid moeten zijn van NKV? betalen per spot? krijgen we ook een kilometerheffing ofzo,,
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
No Thx Marc,...deze jongen gaat zijn lidmaatschap inleveren, er zijn belangrijkere dingen waar ik het geld kan uitgeven zoals" Red de mossel van de verdrinkingsdood Whahaha
|
|
|