Idefixe
|
Gefeliciteerd dan Klassewerk daar in het noorden.
|
|
|
Dirkie
|
Ik ben er nog nooit wezen varen, maar erg goed bezig! TOP!
|
|
|
|
Stanley
|
Gefeliciteerd.
Hopelijk kan het NKV dit arrest gebruiken voor openstelling van andere spots.
|
|
|
|
Gertjan
|
Dit zijn de berichten.
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Het begin is er.... lekker doorgaaan ~!!!!!
|
|
|
Super Cooper
|
Lang leve de rechtspraak. Nu de rechter maar een gratis lesje aanbieden??
|
|
|
jetzu
|
Is er ook een mogelijkheid om hetzelfde voor elkander te krijgen voor HvdB. In ieder geval lekker bezig
|
|
|
HDFrank
|
Leuk!!!!! Dit kan wel eens de deur open zetten voor andere gevallen! RWS zegt er mag niet gekite surft worden, maar er is geen scheepsvaart. Dus de veiligheid is niet in het geding!!!!!!!!! dinggg , diiinnggg,, Dit dringt door tot alle gelederen!!!!!! Terschelling GEFELICITEERD! en bedankt
|
|
|
Wimt
|
Ik ben een natuur-freak, maar dit is top!!!!!!!!!!!!!!!!
Had het NKV hier ook mee geholpen?
|
|
|
|
xray
|
Toppers. Mooi precedent!
|
|
|
Jelle
|
Kan je ook een hertaling geven die wat begrijpelijker is dan de ambtelijke situatie die ik niet ken?
|
|
|
wazzaah
|
Zij hebben verloren, wij hebben gewonnen Duidelijker kan toch niet? @ WimT, NKV heeft er niets mee te maken wat betreft Terschelling, zaak loopt al sinds 2004
|
|
|
|
|
martijn
|
kijk, dat is teminste nog eens leuk nieuws!
|
|
|
|
Lord of the Boards
|
Super super super gasten! Ontzettend goed gedaan. Loon na werken! Gefeliciteerd!
Dit is precies wat we met zijn allen al jaren roepen. Verbod in het BPR is er alleen voor de veiligheid. Hou de vogeltjes er buiten bij het aanwijzen van de spots. Ik ben echt ontzettend blij dat er nu een rechter is die hetzelfde zegt! Ik hoop dat de NKV hier iets mee kan doen voor andere spots (Harlingen, Lauwersoog, Ameland, etc.).
|
|
|
|
HDFrank
|
Kan je ook een hertaling geven die wat begrijpelijker is dan de ambtelijke situatie die ik niet ken?
Samenvatting punt 4.2 RWS had geen andere belangen mee mogen wegen dan de veiligheid van de scheepvaart. Hopelijk simpel verwoord!! Alle verboden die door RWS (rijkswaterstaat) zijn gedaan zijn aanvechtbaar, zodra er geen sprake is van contact met scheepvaart..... Want daar is RWS verantwoordelijk voor. (veiligheid in de scheepvaart) betekkend niet dat je nu ineens nergens meer een bon kan krijgen. Je zal de bekeuring net als Surfclub Terschelling wss moeten aanvechten. Dit kan verholpen worden als de NKV nu dit arrest (besluit) gaat gebruiken. Hopelijk duidelijk genoeg??
|
|
|
Morres
|
echt TOP gasten! Dit ga ik zometeen ff vieren op het water
|
|
|
xray
|
Samenvatting punt 4.2 RWS had geen andere belangen mee mogen wegen dan de veiligheid van de scheepvaart. Hopelijk simpel verwoord!! Alle verboden die door RWS (rijkswaterstaat) zijn gedaan zijn aanvechtbaar, zodra er geen sprake is van contact met scheepvaart..... Want daar is RWS verantwoordelijk voor. (veiligheid in de scheepvaart) betekkend niet dat je nu ineens nergens meer een bon kan krijgen. Je zal de bekeuring net als Surfclub Terschelling wss moeten aanvechten. Dit kan verholpen worden als de NKV nu dit arrest (besluit) gaat gebruiken. Hopelijk duidelijk genoeg?? Yep, zoals ik zei mooi precedent. Dit maakt ook dat op alle onzinnige plekken het BPR nauwelijks toepasbaar is volgens mij...
|
|
|