Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ben GVD thuis gebleven omdat het klote weer zou worden, nou ik heb er niks van gemerkt! Wel een lekker kitemagazine!
|
|
|
JCS
|
Hm... nice, eens zien of ik dit weekend tijd heb..
Even een vraagje over iets waar ik aan twijfel dan maar gelijk:
Ik heb een North Rhino '04 12m² met vijfde lijn, zelf weeg ik 85 kilo. Is het verantwoord om 'm op te laten bij een wind harder dan zo'n 20 knopen (windkracht 5)
Daar twijfel ik namelijk een beetje over en ik wil geen overbodige risico's nemen...
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Het zou wel moeten kunnen hoor, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Ik vaar mijn Contra 14m tot 25 knopen ongeveer, maar dat is wel een Bow-kite.
|
|
|
Lex
|
Het probleem hier is dat je altijd een wind hebt met vlagen in Nederland. dus als het 20 knopen waait zitten er altijd uitschieters van bv 25 knopen in. Als je zoals jij de vraag nog moet stellen of het dan verantwoord is kan je beter een kleine maat opzetten, want dan heb je zo te horen nog niet heel veel ervaring.
|
|
|
Frank77
|
Was lekker dag vandaag. 9m2 bow weer. een 12 C lijkt me wat optimistisch.
|
|
|
JCS
|
Dank jullie wel! Dan weet ik dat even!
|
|
|
blauw12
Geen avatar
|
Edit: Geen tweedehands aanbiedingen hier, hebben we tweedehands gedeelte voor.
|
|
|
Lex
|
Paar berichten verwijderd, onderhandelen/ vraag en aanbod gelieve niet in dit topic te doen
|
|
|
Lukadukido
|
Erg vet magazine, jammer dat ik veel van de filmpjes al gezien had. Ik vraag me toch af waarom niemand vaart met die helix (of andere sigma kites) althans ik zie er maar erg weinig. Al helemaal als je ziet wat die dingen allemaal kunnen ---->de bochten --->de relaunch ---->de hangtime ---> en ook nog is het ongelofelijk bekende merk naish Ik vind die cabrinha bar trouwens echt heel erg mooi
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Erg vet magazine, jammer dat ik veel van de filmpjes al gezien had. Ik vraag me toch af waarom niemand vaart met die helix (of andere sigma kites) althans ik zie er maar erg weinig. Al helemaal als je ziet wat die dingen allemaal kunnen ---->de bochten --->de relaunch ---->de hangtime ---> en ook nog is het ongelofelijk bekende merk naish Ik vind die cabrinha bar trouwens echt heel erg mooi
Nooit op Slufter geweest zeker? Daar varen nu al zo'n 7 nieuwe Cultje in het rond.
|
|
|
Naishie
|
Wou net zeggen afgelopen woensdag super veel cults op de slufter. Daar zie je bv heel weinig f one en slingshot.
|
|
|
TtHoM@s
|
Slufter mag je aleen op het vlakken als je naish vaart en bij brouwersdam aleen als je Sling shot vaart en op het autostrand hoor je erbij met een echt best kite maar #@%# wat een dag vandaag, dat heb ik gemist
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Ja dat is wel grappig, op sommige spots zie je het ene merk veel meer dan het andere, Oostende is slingshot, Zeebrugge North en Naish
|
|
|
Frank77
|
Dit illustreert denk ik goed dat alle kites tegenwoordig gewoon goed zijn. Zien eten, doet eten: dus de invloed van een groepje die-hards die de toon zet met een bepaalde kite kan er toe leidem dat er meer volgen.
Op Scheveningen zie je erg veel Best. Niets mis mee.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Slufter mag je aleen op het vlakken als je naish vaart en bij brouwersdam aleen als je Sling shot vaart en op het autostrand hoor je erbij met een echt best kite maar #@%# wat een dag vandaag, dat heb ik gemist Ik was pas op Slufter en de Brouwersdam lekker aan het varen met Cabrinha kites. Niemand heeft wat gezegt hoor. Zouden ze ook niet moeten doen wat dat zou te gek voor woorden zijn!
|
|
|
[Pepper]
|
Ik was pas op Slufter en de Brouwersdam lekker aan het varen met Cabrinha kites. Niemand heeft wat gezegt hoor. Zouden ze ook niet moeten doen wat dat zou te gek voor woorden zijn!
Dan heb je echt heel veel geluk gehad! Normaal gesproken worden mensen met Cabrinha kites alleen op de waddeneilanden toegelaten.....
|
|
|
Idefixe
|
@ Mirns zie je eigenlijk van alles en nog wat. Het aantal Best Waroo is behoorljk toegenomen. Cabrinha zie jer eigenlijk niet tot zeer zelden.
|
|
|
Ponk
Geen avatar
|
@ Mirns zie je eigenlijk van alles en nog wat. Mirns??????.......hmmmmm ooohhh jaaa daar mag alles,.......... is binnenwater
|
|
|
Kaptain
|
Nooit op Slufter geweest zeker? Daar varen nu al zo'n 7 nieuwe Cultje in het rond.
Die was dus steeds aan het loopen?
|
|
|
vissie
|
best en flysurfer zie wel vaak bij mirns moet ik zegge
|
|
|