® € M © 0
|
Dammm wat een dochter woonde ik maar in Noord-holland
|
|
|
Kevin
|
Haha is zeker niet vekeerd haha heb ook maar effe gestemd
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He mannen bedankt voor de complimenten en het stemmen hoor tot nu toe. Dochter staat nu in de top 10 dus dat gaat lekker. Ik kan natuurlijk niet alles beantwoorden maar ga me best doen voor de liefhebbers. Ze kite niet, dansen is haar hobby. Ja Morres ik lag niet scheef en heb idd twee zelfgemaakte kiteboards jaartal 2001 en 2002 met Teigetje erop gepaint. Netjes gedaan Alferink, ben zelf nie zo handig met de fotoshit. en allen een kusje van Danielle xxxxxxxx
|
|
|
|
|
OR-Wesley
|
Zozo niet vekeerd! ik stem wel ff op dr maar wat staat er tegen over;)?
|
|
|
Teigetje
|
Je krijgt zowiezo 10 euro shopgeld van otto. Wat je daar voor kan doen weet ik ook niet hoor. Misschien een slipje kopen voor je.... nah ja kweet nie wie
|
|
|
|
Lex
|
Ik heb al een paar bodyguards gehuurd Matjas En daar ben ik een van de gelukkige van, geld hoefde ik niet.......ik hou van natura.
|
|
|
|
Teigetje
|
En daar ben ik een van de gelukkige van, geld hoefde ik niet.......ik hou van natura He Lex, volgende keer wel even netjes voorstellen he. Dochter staat nu in de top tien
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
Zozo niet vekeerd! ik stem wel ff op dr maar wat staat er tegen over;)?
rustig wesley want ik weet precies wat jij denkt
|
|
|
|
Morres
|
die 10,- die men verdiend heeft door te stemmen mag je doorsluizen naar de Idefixe actie!
|
|
|
|
Morres
|
Dat zijn wel heel veel ijsjes
|
|
|
Mark-Fizzer
|
De tering Teig, is dat je dochter????? Knap in elkander gezet... Dat mooie heeft ze vast (en gelukkig) van dr moeder, jij ben t zo lelijk als een bavianenreet... dus... ;-)
|
|
|
Joy.H
|
De tering Teig, is dat je dochter????? Knap in elkander gezet... Dat mooie heeft ze vast (en gelukkig) van dr moeder, jij ben t zo lelijk als een bavianenreet... dus... ;-) whahahahaha
|
|
|
Teigetje
|
Dat mooie heeft ze vast (en gelukkig) van dr moeder, jij ben t zo lelijk als een bavianenreet... dus...
En bedankt he Mark, Jij trek volle zalen
|
|
|
sjorsmaster
|
als iedereen de rest in de top 10 ook meteen ff een 1 geeft gaat het nog net ff wat snellerr
|
|
|
Teigetje
|
als iedereen de rest in de top 10 ook meteen ff een 1 geeft gaat het nog net ff wat snellerr Ja dat is iid zo dat was ik even vergeten, maar dacht dat weten ze wel. Vandaag was de laatste dag om te stemmen en Danielle is vierde geworden Mannen en vrouwen allemaal bedankt voor jullie support en complimenten.
|
|
|
Nicolas
|
ik wil je wel kiteles geven anders! haha
|
|
|
OR-Wesley
|
jammer jongens ze is al bezet zag ik op dr hyves:P