Mark-Fizzer
Berichten: 6057
|
Hoezo is een kiteboardshop tot februari gesloten?? Waar zit die shop?
Ps, koop ff een paar hoofdletters en punten. Leest makkelijker.
|
|
|
onzin
Berichten: 451
|
waarschijnlijk is ie aan het over winteren in het buitenland hij komt uit hoek van holland
|
|
|
Michiel.
Moderator
Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
|
He Onzin, heb ieder jaar wat gekocht bij Menno van Kiteboardshop.com, en eind vorig jaar ook een kite. Daar is in de winter wat mee mis gegaan (garantie) en dat heeft ie toen gewoon opgelost. Ik weet dat hij een huis heeft in het buitenland, echter hij houdt altijd zijn mail en voicemail bij. Ik zal je ff pb-en met meer info
|
|
|
|
mauricewillem
Berichten: 20
|
volgens mij is hij ook piloot en heeft hij de kiteshop erbij!!!
dus je zal binne enkele dagen wel reactie krijgen!
|
|
|
Ron Rodeo
Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
|
Menno is piloot en daar moet je geduld bij hebben. hij lost dingen wel op, Menno is cool. nogmaals doe je verhaal bij hem en hij lost het op. succes.
|
|
|
heelside_harold
Berichten: 85
|
Ik heb een nare ervaring met kiteboardshop. Ik had een board besteld kwam netjes binnen 3 dagen binnen, alleen ik miste de vinnen en ik zou 4 dagen later naar spanje gaan. Na gebel en gemail kreeg ik de vinnen thuisgestuurd 2 maanden later ! Ik had was maar naar van weeghel gereden om daar vinnen van 80 euro te halen. Ik vind het jammer dat het zo is gelopen maar ik bestel er niks meer.
|
|
|
Power Zone
Berichten: 258
|
Als je er haast mee hebt zou je hem natuurlijk ook zelf kunnen laten maken bij een kundig bedrijf/persoon. Heb je daar netjes een bon van dat het professioneel is gerepareerd lijkt me dat je verdere garantie dan niet vervalt.
Ik had 3 scheuren van 8 cm en heb die laten maken bij Farla in Den Haag dat koste me 25 euro. Heel veel shops bieden dat ook natuurlijk maar die besteden dat ook uit (meestal).
|
|
|
.
Berichten: 68
|
beste mensen
ik heb een paar maanden geleden 2 kites aangeschaft bij die shop nou had ik een klein ongelukje gehad en zit er een scheurtje in het doek nou heb ik hun eerst gebelt maar daar......
he gast, wat bedoel je met een klein ongelukje!? Je bedoeld toch hopelijk niet dat als jij een klein ongelukje heb gehad, dat iemand anders daar garantie op moet geven!? nee toch!? toch?
|
|
|
DM2008
Berichten: 913
|
beste mensen
ik heb een paar maanden geleden 2 kites aangeschaft bij die shop nou had ik een klein ongelukje gehad en zit er een scheurtje in het doek nou heb ik hun eerst gebelt maar daar......
he gast, wat bedoel je met een klein ongelukje!? Je bedoeld toch hopelijk niet dat als jij een klein ongelukje heb gehad, dat iemand anders daar garantie op moet geven!? nee toch!? toch? Hé gast , er staat dat hij het in eerste instantie wil laten repareren door de kiteboardshop. Hij wil doorvaren dus als dat langer duurt, brengt hij het liever naar een andere shop als zijn garantie niet verloopt vanwege reparatie door een ander. Je schrikbeeld wordt dus al in de original post ontkracht, geen reden om bezorgd te worden dus.
|
|
|
.
Berichten: 68
|
jaa, dank je wel, mn bezorgdheid is helemaal weg!! Ik denk gewoon dat je niet meteen van alles op een forum moet zetten,... kiteboardshop is een goede zaak,.. en voor je het weet komt er weer van alles op zo'n forum over pietje en jantje die 500 jaar geleden ook zoiets hebben meegemaakt!
|
|
|
onzin
Berichten: 451
|
@zergling net wat dm2008 zegt dat bedoel ik en niet dat ik negatief wil zijn over de shop want de sevice is gewoon goed heb niks gezegt over dat het slecht was maar gewoon hoe het nu verder moet dus mischien moet je beter lezen voordat je commentaar hebt
|
|
|
Pbter
Geen avatar
Berichten: 1580
|
service is goed? tot februari gesloten zijn noem ik geen goede service, hij zal het ongetwijfeld goed oplossen, maar een beetje snelheid is wel geboden aangezien je door wilt varen. 1 advies... www.kiterepair.nl , goede prijs en vakmanschap. (waarschijnlijk stuurt menno de kite daar zelf ook naartoe)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
Berichten: 7007
|
service is goed? tot februari gesloten zijn noem ik geen goede service, hij zal het ongetwijfeld goed oplossen, maar een beetje snelheid is wel geboden aangezien je door wilt varen. 1 advies... www.kiterepair.nl , goede prijs en vakmanschap. (waarschijnlijk stuurt menno de kite daar zelf ook naartoe) Die vlieger gaat niet op... Als je zelf je kites naar een repair stuurt dan kan het zo zijn dat je garantie kan komen te vervallen Dus altijd eerst ff contact opnemen met je eigen shop
|
|
|
diederik
Berichten: 908
|
service is niks...heb zeer nare ervaringen gehad met Kiteboardshop...koop er NOOIT meer. Ga verder niet in details!
|
|
|
leeany
Berichten: 844
|
wie A zegt, moet ook B zeggen? deze dingen die hier neer worden gezet kunnen in de omzet van zon onderneming flink schelen denk ik.. dus let ff op met wat je zegt vindt ik. Als je hier allemaal gaat lopen schreeuwen dat dat bedrijf zo slecht is, leg dan ook uit waarom.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
|
Wat een baggerleven heeft die Menno he, beetje een tweede huis op Maui en als hobby een kiteshop Ik wens hem veel plezier daar!
|
|
|
kobrin
Berichten: 944
Logs: 0 | 240 uur
|
Ik heb altijd goede zaken kunnen doen met Menno, en hoop dat in de toekomst nog te kunnen doen. Prettige vakantie alvast!
|
|
|