Joy.H
|
klinkt helemaal top! goede review en nog veel plezier met je vette pak
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Hey Fer, da's mooi om te horen, ik was nogal cynisch over dit pak en uiteindelijk werkt het goed. Ik blijf m'n twijfels hebben over het nut van sommige features maar als je er niet te veel last van hebt is dat top. Zoals je het beschrijft stemt het 1:1 overeen met mijn ervaringen met de OR pyro lite en de Pro die ik onlangs heb geprobeerd. Heerlijk comfi zoals bij andere wintersport, zoals schaatsen en boarden. Dus zie ik je deze winter wat vaker voorbij zweven op de sluft!
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik heb jullie alletwee met zo een pak gezien boven aan de sluf,toen riep 1 van jullie nog lekker hoor zo een pakkie. ze zien er cool uit,heb nog nooit een drysuit gehad maar moet zeggen heb ook niet koud gehad vandaag. alleen als de zon weggaan einde van de dag merkte je wel dat meteen afkoelde.
persoonlijk vind ik de prijs wat zo een pak kost,het niet waard.
|
|
|
KiteDemon
|
Die gulp is echt geen overbodige luxe en mega nuttig!
|
|
|
diesel oo7
|
nu ik dat hoor kan ik niet meer wachten tot mijn npx eindelijk arriveert goede review
|
|
|
KiteDemon
|
ik heb jullie alletwee met zo een pak gezien boven aan de sluf,toen riep 1 van jullie nog lekker hoor zo een pakkie. ze zien er cool uit,heb nog nooit een drysuit gehad maar moet zeggen heb ook niet koud gehad vandaag. alleen als de zon weggaan einde van de dag merkte je wel dat meteen afkoelde.
persoonlijk vind ik de prijs wat zo een pak kost,het niet waard.
Voor mij ook voor het eerst dat ik een drysuit gebruik en ga niet meer terug naar neo in de winter. En gelukkig kan ik het mij permiteren, maar als er een minpuntje is dan is het vooral de prijs.
|
|
|
|
JorritPi
|
Ik heb jullie gezien ja met die pakken, ze zien er wel strak uit! Toch wacht ik nog wel een paar jaartjes tot er meer concurrentie is en de levensduur er van bekend is. Tot die tijd heb ik aan mijn lycra onder mijn 5/3mm en daar boven nog een lycra voorlopig genoeg. Mits je in beweging blijft heb ik het vandaag dan ook totaal niet koud gehad. En toch een paar honderd euro bespaart. Maar als je het geld hebt, waarom dan ook niet.
|
|
|
kitaholic
|
Goede review, thanks. Ik heb de OR pyro surf. Heerlijk pak, enige nadeel vind ik dat mijn trapeze zich langzaam omhoog werkt, hoe zit dat bij de NPX?
|
|
|
KiteDemon
|
Ik hoef eerlijk gezegd zelden te draggen omdat ik ten alle tijde mijn board aan mijn voeten probeer te houden....ook tijdens crashes. Maar om redelijk te kunnen draggen zal je eerst alle lucht uit je pak moeten persen. Dus je begrijpt dat draggen voor mij een bijzaak is, en mocht het nodig zijn dan kan je in het water de lucht laten ontsnappen door de nekseal.
|
|
|
KiteDemon
|
Goede review, thanks. Ik heb de OR pyro surf. Heerlijk pak, enige nadeel vind ik dat mijn trapeze zich langzaam omhoog werkt, hoe zit dat bij de NPX?
Geen last van met de NPX, maar denk dat het eerder met je trapeze te maken heeft dan met wat er eronder hebt.
|
|
|
KiteDemon
|
Ook altijd in neopreen door gevaren in de winter en weet wat het is. Zolang je bezig bent op het water is het allemaal goed te doen. Maar aan de kant wat eten en drinken om energie op te doen voor de volgende sessie is er niet meer bij. Binnen 10 minuten ben je afgekoeld als je ff stilstaat.
|
|
|
Nicolas
|
waar kan je die kopen in Z-Holland? :s
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
bedankt voor de review fer! Was vandaag op de sluf een waar NPX pakken paradijs:P Zit er zeker comfy uit, maar heb nog even het geld er niet voor over, volgend jaar misschien..
@surfboy, geloof dat eurofun nog een M heeft!
|
|
|
Micky
|
Fer, mooie rewiev... Enig idee wanneer er weer nieuwe pakken aan komen?
|
|
|
KiteDemon
|
Dat zal pas weer in maart 2009 zijn Mick.
|
|
|
Nicolas
|
@surfboy, geloof dat eurofun nog een M heeft!
Ik denk dat ik 'n small nodig heb, maar goed kan altijd eens kijken daar, thanks
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
surfboy hoe lang ben je? Ik heb me laten vertellen dat je bij een droogpak niet te strak moet hebben zoals bij een wetsuit. Ik heb zelf een S wetsuit, maar werd een M aangeraden als droogpak, aangezien ik 1,79 ben..
|
|
|
Nicolas
|
Ik ben 1m76.1m67 Mja mogelijk een S, ik zal ze zeker goed moeten proberen voor die prijs
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Het was inderdaad een lucifer paradijs op de slufter. De pakken zien er top uit en zo te lezen zijn er geen nadelen.
Wie weet een voor volgend jaar.
Overigen Fer bedankt voor je review
|
|
|
¦Tim¦
|
nu iets meer dan een jaar in bezit van een zealot... dat pak is ook echt super sterk en fijn.
NPX en anders niks XD
|
|
|
Pepper
|
Mmm... dit pak is ook best ideaal voor het snowkiten denk ik? sla je 2 vliegen in 1 klap..
|
|
|
diesel oo7
|
het ziet er wel zo uit maar lijkt me niet erg slim want als je er een gaatje in krijgt is je pak op het water niet meer bruikbaar
|
|
|