review droogpak Gul Enforcer

Spoon

Antwoord #1100 December 03, 2009, 02:55:33
edit2Rapporteer  
mischien kan dat ook wel bij de drysuits van gul..

lycra er over heen...

ach weet eigenlijk niet eens waarvoor Wink
Remcoz

Geen avatar

Antwoord #1101 December 03, 2009, 13:51:57
edit2Rapporteer  
Ik heb 375 Euro voor de Pyro Lite betaald en kom ik hem ook nog ff passen, want daar zit ook nog wel verschil in. En als je dan die 2 pakken naast elkaar legt vind ik het prijs verschil meer dan waard.
barry

Antwoord #1102 December 03, 2009, 14:06:02
edit2Rapporteer  
De jongens die enkele weken geleden hun Pyro pro's (duurdere variant) via Marktplaats verkochten, varen nu met de Enforcer, omdat ie veel makkelijker aan en uittrekt. Ieder z'n ding.

jij bedoelt de Pyro Surf het pak met de lycra skin, dit is een pak wat gemaakt is voor het golfsurfen trekt wel iets lastiger aan maar wel veel meer bewegings ruimte, en het sluit perfect aan op je lichaam.
dit is appels met peren vergelijken. Ik kon me al niet voorstellen dat iemand zijn Pro inruilt voor een gul pak.

Wil je een pak dat makkelijk aantrekt en snel droogt: dan kan je beter kijken naar de vernieuwde Pyro Pro of Pyro Lite of natuurlijk het Gul pak.

Dit is een pyro pro 2009 model

Pryo Lite

pyro surf is vervangen door de predator

Gr Barry
martimor

Antwoord #1103 December 03, 2009, 16:13:48
edit2Rapporteer  
ga eind deze maand ook ff een bestellen. (kerstbonus  ThumpsUp)
Ik ga voor de Gul Shadow. (na contact met wetsuitoutlet en h2osport toch besloten met de latex sok en rits voor) heeft iemand ook al een? kan me niet voorstellen dat ik de eerste ben.

zag deze trouwens ook nog, maar ik ga toch voor de gul,
drysuit voor 200 pond, kan je zelf bepalen of je de rits voor of achter wilt, met of zonder sokken en 3 jaar garantie
http://www.baysports.co.uk/viewEcomPage.aspx?productid=154&cid=47
Lude

Antwoord #1104 December 03, 2009, 17:10:44
edit2Rapporteer  
gull force kost daar ook maar 200pond
Langbeest

Antwoord #1105 December 03, 2009, 17:19:51
edit2Rapporteer  
Ik denk toch dat je de eerste wordt met de Gul Force. ThumpsUp
Laat maar even weten wat je ervan vindt.
Lude

Antwoord #1106 December 03, 2009, 17:54:35
edit2Rapporteer  
Kheb helemaal geen geld voor een droogpak Smiley wat doe ik hier eigenlijk?
martimor

Antwoord #1107 December 03, 2009, 18:11:46
edit2Rapporteer  
gull force kost daar ook maar 200pond
ow  ja, had ik nog niet eens gezien  loser
maar das wel 2008 model, zonder fleece, maar dan blijft het en mooie aanbieding

zal eens mailen of ie nog in mijn (mini) maatje aanwezig is.
rits achter met sokken kan ik ook nog mee leven.
martimor

Antwoord #1108 December 07, 2009, 20:55:53
edit2Rapporteer  
vond hier ook nog een mystic voor 200 pond
alleen xxl, dus te groot voor mij
 http://www.wetsuitoutlet.co.uk/product_info.php?products_id=2084

ik moet nog ff wachten, maar ga het volgende bestellen.
1 x  Gul 3mm Dry Glove
1 x  Gul Shadow Drysuit NEW 09/10 Free Underfleece
1 x  Snap Stick Sticks Wax Zip Care 
319,20 pond incl verzenden.

omgerekend 353,60 eutjes.
nu mijn crhitsmassbonus nog.
GetHigh

Antwoord #1109 December 07, 2009, 21:01:39
edit2Rapporteer  
Ik denk toch dat je de eerste wordt met de Gul Force. ThumpsUp
Laat maar even weten wat je ervan vindt.
Nee toch niet. Ik heb ook de force dit jaar gekocht. Het leek mij juist handig dat er latex sokken aan zitten.  Sokken kan je gewoon aan houden en surfschoentjes erover heen om de latex te beschermen. Het bevalt mij gelukkig goed. Wat ik wel mis is dat je de mouwen geen klitteband hebt, maar deze laat ik er maar opnaaien dan. Voor de rest prima pakje, verschilt voor de rest weinig met de enforcer.
Langbeest

Antwoord #1110 December 07, 2009, 21:02:14
edit2Rapporteer  
Mooi setje.
Goede handschoenen
Tim_GTS5

Antwoord #1111 December 07, 2009, 21:14:18
edit2Rapporteer  
Wat is nou precies het verschil tussen de Enforcer en de Astro ? Alleen de plaats v/d rits ? Zijn er nog voor of nadelen tussen die 2 , misschien toch een droogpakje kopen
Ride

Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #1112 December 07, 2009, 21:33:42
edit2Rapporteer  
Wat is nou precies het verschil tussen de Enforcer en de Astro ? Alleen de plaats v/d rits ? Zijn er nog voor of nadelen tussen die 2 , misschien toch een droogpakje kopen

Kleurtje en de plaats van de rits volgens mij. Ik heb gisteren voor het eerst mijn rits van de Enforcer zelf open weten te krijgen, maar nou ben ik ook vreselijk flexibel. Grin Grin Grin

Zoals je weet heb ik zelf de Enforcer en ik vind dat ding echt heerlijk zitten. Totaal geen last van die rits op je rug. Pissen hoef je toch bijna niet. Dat is bij die Astro gewoon makkelijker. Ritsie open en pinkeltje eruit. ThumpsUp
Ik moet mijn halve pak uitdoen om te pissen. Aan de andere kant heb ik gisteren dat pak bijna 5 uur aan gehad en geen aandrang gehad om de kleine boodschap te doen.

En het belangrijkste, je hebt het heerlijk warm InLove InLove.
Het is het geld dubbel en dwars waard Tim. Eenmaal gedragen, wil je niet meer anders in die kou.
Anders is het of kou lijden of we zien je weer in april en dat is nou toch ook niet de bedoeling, dacht ik zo. Cry Cry Cry
theo rodeo

Antwoord #1113 December 07, 2009, 21:50:31
edit2Rapporteer  
Heb de astro en vindt het een heerlijk pakkie !  YeSS
Hoefde gisteren i.d.d in vier uur niet te pissen.

Heb hem er op het water maar een paar keer uit laten hangen ! ( niet voor niets een voorkantrits) Joepie
Koop ik een pak om makkelijk te pissen, hoef ik niet.

Heb wel het idee dat mijn trapeze makkelijker omhoogkruipt.
Laat de kou maar komen hoor. Joepie Joepie Joepie
martijnc

Antwoord #1114 December 07, 2009, 21:52:05
edit2Rapporteer  
ik was ook overgehaald tim en ik heb er zeker geen spijt van
Morres

Antwoord #1115 December 07, 2009, 22:32:48
edit2Rapporteer  
jij hebt het kiteviris goed te pakken MartijnC Grin
martijnc

Antwoord #1116 December 07, 2009, 22:40:25
edit2Rapporteer  
hahah ja kan er geen genoeg van krijgen YeSS
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1117 December 07, 2009, 23:12:22
edit2Rapporteer  
Gisteren de tweede sessie met m.n Enforcer gehad. En zonder cap op head-first gegaan in een golf na een veels te snelle (mislukte) kiteloop landing.

En nu wel wat water binnen, maar ruim binnen wat ik acceptabel acht. Had thermisch ondergoed aan met daarover een gewoon t-shirt. Die laatste heeft het beetje nattigheid opgevangen.

Temperatuur was nog steeds veel te hoog om echt een idee te krijgen hoe warm het pak is. Maar het zit wel snor heb ik het idee als straks het kwik echt gaat dalen.

Wat ook vreemd blijft is in het water staan tot je middel. De waterdruk drukt dan je broekspijpen helemaal dicht. Net alsof ze helemaal vol met water zitten, wat niet het geval is Tongue
Tim_GTS5

Antwoord #1118 December 07, 2009, 23:23:01
edit2Rapporteer  
Zit er toch heel sterk aan te denken zo'n droogpakkie  Tongue , op de kerstman wil ik ook niet wachten dus waarschijnlijk eind deze week maar bestellen  Roll Eyes  bah wat is kiten toch verslavend  schater

Vind die astro er alleen ietwat baggy uitzien maar de kleur van de enforcer ben ik alleen niet zo gek van, denk dat ik voor de astro ga. Hoe gaat de rits daarvan dicht van beneden naar boven of andersom, ivm trapeze die over die rits aansluit (irritatie?).

Wat trekken jullie eronder aan eigelijk ?

De oliebollen en warme choco gaan in ieder geval mee deze winter  ThumpsUp Grin
Ride

Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #1119 December 07, 2009, 23:31:57
edit2Rapporteer  
Zit er toch heel sterk aan te denken zo'n droogpakkie  Tongue , op de kerstman wil ik ook niet wachten dus waarschijnlijk eind deze week maar bestellen  Roll Eyes  bah wat is kiten toch verslavend  schater

Vind die astro er alleen ietwat baggy uitzien maar de kleur van de enforcer ben ik alleen niet zo gek van, denk dat ik voor de astro ga. Hoe gaat de rits daarvan dicht van beneden naar boven of andersom, ivm trapeze die over die rits aansluit (irritatie?).

Wat trekken jullie eronder aan eigelijk ?

De oliebollen en warme choco gaan in ieder geval mee deze winter  ThumpsUp Grin

Als je het pak in Engeland besteld (wat je ook moet doen), krijg je het berenpak (fleecepak) er gratis bij. Dat is echt meer dan voldoende bij deze temperaturen. Als het kouder wordt, kan je er altijd nog een thermootje onder doen.

Weet eigenlijk niet Huh Huh of de rits naar boven of naar beneden sluit, maar daar zijn er genoeg van die dat wel weten. Johan heeft ook een Astro, dus Johan....als je dit leest..... ListenToMe ListenToMe

En ik ben gek op oliebollen. Zal ze ook gaan meenemen als het wat kouder wordt. Vet en kleffe oliebollen. Lekkkkkker hoooooeeeeeeer Grin Grin Grin

En wat is het leuk he dat kiten. Een goede verslaving...... ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
KappuhH

Antwoord #1120 December 07, 2009, 23:56:26
edit2Rapporteer  
Over de onderkleding. Vaar nog steeds met alleen thermo ondergoed er onder. Dus niet dat gekke berenpak. Ook nog zonder handschoentjes en is best te doen (af en toe wel even handen warmzwaaien).
Ocean-Limbo

Antwoord #1121 December 08, 2009, 01:38:30
edit2Rapporteer  
Zondag heerlijk gevaren in mijn Pyro Surf.

Ik was bij het omkleden ruim eerder klaar dan mijn twee wetsuitmaatjes.

Spraak nog met een andere drysuit bezitter. Hij zei dat er met de lucht die uit het pak ontsnapt, ook water naar binnen stroomt, als hij in het water ligt.
Daar heb ik geen last van. Grin

Omdat zijn rits op de rug zit had hij hulpnodig bij aan en uitkleden.
Daar heb ik ook geen last van Grin

De hele dag heerlijk droog en warm gesurft. Kreeg het soms wel wat warm ....maar daarvoor heb je dat ding toch ...... Cheesy

toch?

Spoon

Antwoord #1122 December 08, 2009, 03:44:04
edit2Rapporteer  
Spraak nog met een andere drysuit bezitter. Hij zei dat er met de lucht die uit het pak ontsnapt, ook water naar binnen stroomt, als hij in het water ligt.

is simpel op te lossen door alle lucht te laten ontsnappen voor je het water ingaat. Minder weerstand in het water, Minder kans op explosie van lucht via je nek of pols bij een harde landing in het water en minder kans op verschuiven van je trapeze.

martimor

Antwoord #1123 December 08, 2009, 08:57:24
edit2Rapporteer  
Ik heb ook de force dit jaar gekocht. Het leek mij juist handig dat er latex sokken aan zitten.  Sokken kan je gewoon aan houden en surfschoentjes erover heen om de latex te beschermen. Het bevalt mij gelukkig goed.

best wel blij dit te lezen, alleen die verkopers zeggen dat het prima werkt, verder lees je er weinig over. maar aangezien ik echt last van mijn voeten krijg is dit een uitkomst voor mij.
lekker geitewollensokken eronder  loser
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1124 December 08, 2009, 08:58:35
edit2Rapporteer  
Idd. is het erg belangrijk voor je sessie zoveel mogelijk lucht uit je pak te krijgen. Door de hurken en je schouders, benen en zij indrukken helpt, evt. je nekseal ietsje open houden. Je zult merken dat er dan minder tot geen water meer binnen komt.

Bij een crash nl. kan de nog aanwezige lucht ervoor zorgen dat vooral je nekseal open kan gaan omdat de lucht er ineens uit wordt geperst. Dan kan bij de terugslag water mee naar binnen komen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.