OR-Wesley
|
aaaah! je hoort zijn vreetstenen gewoon op de straat klappen:S
|
|
|
vissie
|
die 2de is helemaal apart:P ghehe vooral op laatst loopt tie op dat board te stampe
|
|
|
® € M © 0
|
Jezus als ik dat zag gebeuren had ik hem doodgemaakt:@ k word echt pist om zo iets te zien
|
|
|
vissie
|
die lui lopen gewoon te lachen.. omdat die lui lopen te vechten
|
|
|
Vinni
|
Wtf, leuk sfeertje hangt daar tussen de golfsurfers
|
|
|
Lex
|
Ja, die gast bleef maar surfen in het wedstrijdgebied na heel veel vragen, kan die gasten best begrijpen. Maar alleen z'n surfplank breken was wel genoeg geweest...
|
|
|
vissie
|
Tja ik zal niet blij zijn als mijn boardje in 2en gaat..
|
|
|
Lex
|
Ik zal ook niet blij zijn als ik mijn heat wil varen, en iemand wil niet uit het water na het superveel gevraagd te hebben.
|
|
|
vissie
|
nee klopt! ben ik helemaal met je eens.. maar ja daar zijn andere oplossingen voor..
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
je zal maar 10 jaar gespaard hebben om daar een keertje te golfsurfen en je moet eruit voor een zootje blonde rijkeluiskinderen die de hele dag niets anders doen dan in het water liggen en dan ook nog denken dat de zee van hun is afschieten die handel en met deze film gaat het hun een hoop geld kosten vooral in america
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
WTF!!
Niet normaal man...wat een freaking idioot! oke oke...het is altijd gezeik tussen stand and body surfers maar dit is wel heeeel zielig gedrag...
Oke hij vraagt om gezeik maar zo ontzettend zielig door gaan met meppen is Gay!..
mep elkaar 1 keer goed op de bek en klaar..!
|
|
|
|
¦Tim¦
|
tering lijers zeg op die 2de movie...ongelofelijk
wat mij betreft zijn gefrustreerde golfsurfers niet beter dan toekomstloze sjonnie's
zal wel begonnen zijn met het feit dat die gast op een "golf" van hun bezig was :/
|
|
|
rikdekker
|
die 2e is inderdaad echt niet normaal. dat houd mij ook tegen om te gaat leren golfsurfen, ik hoor heel veel slechte verhalen over de sfeer..Maargoed, ga het zelf meemaken, 4 maand Australie voor de boeg!
|
|
|
shannon89
Gast
|
dumpert rockt! net zoals geenstijl ben vandaag lid geworden van P0wnedontopic... gruwelijk, wat een kansloze tjappies... vreemd dat jullie zeggen dat zij zo gefrustreerd zijn in dat wereldje, terwijl ik daar bij kiters eigenlijk niets van merk terwijl het best wel veel op elkaar lijkt
|
|
|
Lex
|
tering lijers zeg op die 2de movie...ongelofelijk
wat mij betreft zijn gefrustreerde golfsurfers niet beter dan toekomstloze sjonnie's
zal wel begonnen zijn met het feit dat die gast op een "golf" van hun bezig was :/
Nee dus, die gast bleef liggen peddelen in het wedstrijdgebied, was een buitenlander daar op vakantie. Als er supervaak word gezegt om weg te gaan, en je blijft erin peddelen zoek je het natuurlijk ook hartstikke op...ik keur het niet goed, maar snappen doe ik het wel.
|
|
|