zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hey Richard ziet er weer erg leuk uit je filmpje staat ook weer top muziek onder... heb je wel na afloop gemist ,dacht dat je nog wel even naar die strandtent kwam voor een bakkie soep .. .... p.s Heb nog steeds mijn droogpakkie niet..
|
|
|
@LaurenS
|
Weer een topproduktie uit noordholland heren....Lachuhhh.Ik heb alleen geen windsurfers gezien op Wijk. Heb je weer lopen knippen en plakken Richard
|
|
|
KappuhH
|
Weer een topproduktie uit noordholland heren....Lachuhhh.Ik heb alleen geen windsurfers gezien op Wijk. Heb je weer lopen knippen en plakken Richard Zon vermoeden had ik ook al, joggende vrouwen
|
|
|
Haring High Richardt
|
dacht dat je nog wel even naar die strandtent kwam voor een bakkie soep Was helegaaar KAPOTSKI en hou niet van brandnetelsoep . Afgetankt bij Teiger en Zwarma gegeten p.s Heb nog steeds mijn droogpakkie niet.. Das mooi Kl...te Lekker goedkoop maar nog niet binnen
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Heb ik twee uur staan blauwbekken om 2 minuutjes film te zien Nah ja ik had het er weer graag voor over. Ries als ik je niet meer zie prettige wintersport..
|
|
|
|
Elevation
|
fijn dat er ook iemand het heeft over 4 januari 2008 !! haha... ook jammer dat de twee slingshots die er voeren niet in beeld zijn.. maar goed, best druk met al die noordelingen ..
volgend jaar weer..
|
|
|
~Kas
|
lekker elvis deronder top. lekeer filmpje ook!
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
ook jammer dat de twee slingshots die er voeren niet in beeld zijn.. maar goed, best druk met al die noordelingen ..
volgend jaar weer.. Volgens mij zitten die in deel 13 van de DVD box . Nog even afwachten todat die uitkomt
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Waar doet ie het allemaal van?? Veel plezier Richard
|
|
|
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
He Haring Hai Richardt Ik (shockman) en Tom (Idefix) waren er bij op wijk... En Goonie lag nog in zijn nestje tegen de vriendin aan en in het TOP filmpie zei je dat ik goonie was, maar dat geeft niets ik heb een leuke sessie gehad
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Leuke film, maar waar is de rest van de flilm? Richard geilt een beetje op zichzelf. Ik heb toch redelijk wat gasten die voorbij kwamen gefilmpt maar hij heeft het er uitgelaten
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
He Haring Hai Richardt Ik (shockman) en Tom (Idefix) waren er bij op wijk... En Goonie lag nog in zijn nestje tegen de vriendin aan en in het TOP filmpie zei je dat ik goonie was ++ Sorry hoor maar je heb ook zo veel namen en ik hou ze allegaar door elkaaar
|
|
|
LF Ruud
|
Geeft niets Richard maar ik las dat je op wintersport was geweest en had je de kite's ook mee en de cam nartuurlijk voor een goeie movie
|
|
|
Goonie
|
@Schockman...... Hmmm zou je willen dat je Goonie was he... Had je ook lekker tegen mijn vriendin aan gelegen op het waterbed van 28 graden en aan jullie denkend dat jullie daar in de vriekou staan te juigen en Goonie heerlijk een bakkie koffie in bed kreeg met de laptop op schoot en kitehigh zit te lezen en daarna nog eens heerlijk omdraaide en een uurtje wegsnurkt.. hahahahaha
|
|
|
LF Ruud
|
@Schockman...... Hmmm zou je willen dat je Goonie was he... Had je ook lekker tegen mijn vriendin aan gelegen op het waterbed van 28 graden en aan jullie denkend dat jullie daar in de vriekou staan te juigen en Goonie heerlijk een bakkie koffie in bed kreeg met de laptop op schoot en kitehigh zit te lezen en daarna nog eens heerlijk omdraaide en een uurtje wegsnurkt.. hahahahaha Sietze klinkt goed, Maar ik had ook graag met je aan de waterkant en natuurlijk op het water lekker lol staan trappen @wijk...
|
|
|