bitburger
|
Zonder cap kan wel,maar zonder schoentjes en handschoentjes lijkt me nog een beetje aan de koude kant...
|
|
|
martijn
|
neem ze voor de zekerheid mee;)
hoelaat ben jij er?
|
|
|
To
|
ik vaar al 2, 3 weken zonder schoentjes kan prima!
|
|
|
Nicolas
|
Hangt grotendeels van je lichaam gewoontes af en wat je als wetsuit/drysuit draagt.
Als je het snel koud hebt, wat toch de meeste hebben, zal je waarschijnlijk morgen wel schoentjes en hanschoentjes nodig hebben. Wordt 9 graden en een strakke wind erop met regen zal niet echt warm aanvoelen.
|
|
|
Idefixe
|
Is een beetje afhankelijk WAAR je vaart ( zee is nu nog een beetje kouder dan het binnenwater) verder is het natuurlijk enorm persoonlijk............
|
|
|
Lex
|
Vaar nu al 3 weken zonder schoentjes en handschoenen, heb het niet snelkoud en de hoofdreden is denk ik nog wel dat ik een grafhekel aan die dingen heb.
|
|
|
JO'Neill
|
Goed te doen! Tot morgen
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Hey Papa, je bent toch geen mietje! Zonder handschoenen en cap kan het zoiezo. Schoentje weet ik niet, omdat ik altijd op schoentjes vaar omdat anders mijn tere voeten open liggen.
En waar was je nu op Sticked?
|
|
|
KappuhH
|
omdat ik altijd op schoentjes vaar omdat anders mijn tere voeten op liggen.
Je bent toch geen mietje?!
|
|
|
martijn
|
omdat ik altijd op schoentjes vaar omdat anders mijn tere voeten op liggen.
Je bent toch geen mietje?! hahaha idd scherp!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Haha dit was precies de bedoeling, geweldig. Alleen jammer dat Papa niet zelf gereageerd heeft. omdat ik altijd op schoentjes vaar omdat anders mijn tere voeten op liggen.
Je bent toch geen mietje?! hahaha idd scherp!
|
|
|
|
Sebas
|
Morgen autostrand??? Wind wordt Zuid, kun je varen in Oostvoorne?
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Morgen autostrand??? Wind wordt Zuid, kun je varen in Oostvoorne?
Met Zuid is het RUK op Oostvoorne
|
|
|
Sebas
|
Hmm, zoiets dacht ik al. Fuck Oostvoorne, met of zonder schoentjes, ik ga elders
|
|
|
thomasr
|
Oostvoorne kan met zuid. neem die neopreentroep gewoon mee, doe het aan, en al krijg je het warm doe je het uit!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Is meer een topic voor de rubriek "Trefpunt" i.p.v. hier bij nieuws Anders de locatie uit de topic titel halen
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
zo zal ook ff reageren dan.... T word hoog morgen heb dan niet zo zin om naar slufter te gaan... Neem m'n shit gewoon mee morgen kan t altijd nog aandoen natuurlijk. En ja sticked... kan niet altijd feest zijn
|
|
|
Lex
|
Rockanje is een stuk lekkerder met zuid! Check verder topic Rotterdam en omstreken om te zien waar de meeste heen gaan.
|
|
|