|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Mooie kite hoor!!! Nu maar hopen dat die langer mee gaat dan die 12m van je... Nou idd Dennis dat hoop ik ook. In de 12m zat gewoon een productie foutje, kan gebeuren. Naar mijn mening hebben het goed en snel opgelost. Helaas hadden ze geen 12m Notussen meer, deze zijn geheel uitverkocht. Dus kon ik kiezen tussen een 14 of 10m Notus of een 12 Krush, en aangezien ik een grote kite wilde puur voor het low-end heb ik gekozen voor de 14m Notus. @Oscar en Marc (andere gasten ook) jullie mogen uiteraard een keer de 14m testen.
|
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Heey Frank..mooi ding om straks onder te liggen als het weer 40 graden is in El-Gouna?
|
|
|
TBK
|
Ik laat alles thuis, er schijnt ook een 12 uur kiter uit Emmen te komen ! Levensgevaarlijk !
|
|
|
|
geloof68
|
Wat een grote tuin zeg! Bomen eruit en gat graven voor je eigen spot.
|
|
|
|
|
wasbeer
|
TBK, kan je even een reviewtje schrijven als je je nieuwe kites hebt getest? Ben namelijk ook aan het twijfelen om ze aan te schaffen. Bedankt alvast!
|
|
|
franco
|
haha grote tuin is spot andijk, ziet er goed uit frank.
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Nieuw boardje op de post gekregen van Xenon. De Xenon Laluz 135 x 41 2012.
Wegens een garantiegevalletje, heb ik dit nieuwe boardje. Voor mij is het alleen een gear update. Goede en snelle service hebben ze! Hopelijk is hij net zo goed of beter als de vorige.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
ZIjn fijne boardjes, het is dat ik nog een fijnere tegen kwam anders was het ook deze geworden.
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
ZIjn fijne boardjes, het is dat ik nog een fijnere tegen kwam anders was het ook deze geworden.
Welke heb je dan? En voor welke vaarstyle gebruik je ze?
|
|
|
sjorsie
|
nieuwe kite is binnen.ozone catalyst 2012 12m2. voor de dagen met weinig wind (wendy_kitesmiley)wat een super systeem dat oppompen,ik heb hem sneller vol als m n 7m2.
|
|
|
maxva
Logs: 0 | 10 uur
|
Yes Flyboard overgenomen van iemand van flyboarden.nl. Hij heeft hem gecustomized en naar mijn mening heel goed gedaan! Flex is prima en ben benieuwd hoe hij zal rijden. Zal voor het eerst zijn dat ik ga flyboarden! Heb al wel veel ervaring in andere boardsports dus ben zeker benieuwd! Vraagje: Ik heb ooit wat gelezen over het dragen van hesjes tijdens het flyboarden in ijmuiden. Weet iemand of dit verplicht is of niet?
|
|
|
SnaaK
|
Yes Flyboard overgenomen van iemand van flyboarden.nl. Hij heeft hem gecustomized en naar mijn mening heel goed gedaan! Flex is prima en ben benieuwd hoe hij zal rijden. Zal voor het eerst zijn dat ik ga flyboarden! Heb al wel veel ervaring in andere boardsports dus ben zeker benieuwd! Vraagje: Ik heb ooit wat gelezen over het dragen van hesjes tijdens het flyboarden in ijmuiden. Weet iemand of dit verplicht is of niet? Dat is echt een mega goed board, bombproof iig! Gefeliciteerd met de aankoop Hesjes op ijmuiden is alleen voor buggyers!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Nice skimboard! iig voorste vinnetje kun je eraf laten, want ook "achteruit" vaart hij prima hoogte! De achterste in principe ook, maar dan is het board plat varen echt een uitdaging
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Nice skimboard! iig voorste vinnetje kun je eraf laten, want ook "achteruit" vaart hij prima hoogte! De achterste in principe ook, maar dan is het board plat varen echt een uitdaging Haha, thanks Achteruit vaart 'ie inderdaad ook prima. Voor de eerste keer heb ik 'em erop gelaten maar denk dat ik 'em er wel af ga halen. Heb leuk kunnen varen voor de eerste keer. Was vooral zoeken naar waar je je voeten het beste neer kon zetten en of je veel aan moest kanten. Keren was gewoon na een val Wordt nog een leuke uitdaging maar hier ga ik nog veel plezier aan beleven.
|
|
|
Jer76
Logs: 0 | 3 uur
|
Splitsnaalden set .en 6 meter D-Core omdat ik het toch wel duur vind die universele depowerkoorden van naish en na een kleine 20 minuten knutselen zie hier het resultaat. nu heb ik drie van deze voor de prijs van 1 originele.
|
|
|
|
|