Tim_GTS5
|
Dat is wel stukkie meer doek zo te zien ja !
|
|
|
JVG
Logs: 0 | 20 uur
|
Wow, dat het zo'n groot verschil was dacht ik nu ook weer niet haha. Ik denk dat de 2012 daar dan net tussen ligt, ofwel is het me nog nooit opgevallen dat de LE zo hard gebogen is bij de 2012.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Bizar verschil! Dat heb ik de laatste jaren wel meer gezien. Ogenschijnlijk een update met wat nieuwe kleurtjes, print en versterkingen. Maar bij 1 op 1 vergelijk veel verschil! Ben wel benieuwd naar deze kite
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Op seabreeze heeft iemand de 2011 versie naast de 2013 gelegd: you can see the leading edge is much more swept on the 2011 compared to 2013. you can also see that the 2013 has a lower aspect ratio as the trailing edge appears to be about 60mm deeper than the 2011. If you took the bridle away from the 2013 it would look pretty close to a full c shape kite outline Die kite lijkt nu behoorlijk veel qua shape op de Chaos van Cabrinha. Wel bruud weer hoor. Snel maar een testen. Dat boardje ziet er trouwens goed uit hoor! Cabrinha gaat steeds mooiere board maken.
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Als ik op mannen viel, had ik jouw als vent willen hebben Erwin. Wat ben je toch een heerlijkheid.
|
|
|
Langbeest
|
Hahahahahaha! Ze is er blij mee
|
|
|
jouce
|
supermooi boardje... moet mn vent toch is snel gaan opvoeden
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Of een andere vent zoeken, er zitten er hier genoeg die vast wel een boardje voor je willen kopen
|
|
|
jouce
|
Of een andere vent zoeken, er zitten er hier genoeg die vast wel een boardje voor je willen kopen eerst zien, dan zal ik er eens over nadenken ;-)
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Of een andere vent zoeken, er zitten er hier genoeg die vast wel een boardje voor je willen kopen Ik ken er wel een aantal.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Of een andere vent zoeken, er zitten er hier genoeg die vast wel een boardje voor je willen kopen Ik ken er wel een aantal. wat ben jij desperate...
|
|
|
berttt
|
Of een andere vent zoeken, er zitten er hier genoeg die vast wel een boardje voor je willen kopen Ik ken er wel een aantal. wat ben jij desperate... Hij zal blue balls hebben
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Of een andere vent zoeken, er zitten er hier genoeg die vast wel een boardje voor je willen kopen Ik ken er wel een aantal. wat ben jij desperate... Ik had het overigens niet over mijzelf hoor. Een vriendin kan ik er op dit moment echt niet bij hebben...
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Of een andere vent zoeken, er zitten er hier genoeg die vast wel een boardje voor je willen kopen Ik ken er wel een aantal. wat ben jij desperate... Ik had het overigens niet over mijzelf hoor. Een vriendin kan ik er op dit moment echt niet bij hebben... Jaaaaaaa jaaaa tuurlijk lul je zelf er maar weer uit!
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik had het overigens niet over mijzelf hoor. Een vriendin kan ik er op dit moment echt niet bij hebben... Dat zei ik ook altijd toen ik geen deuk in een pakje boter kon regelen... Nice try, Marc.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Whaha maakt mij niet uit jongens, het heeft geen zin om te liegen dus wat maakt het uit.
|
|
|
|
geloof68
|
@Marc: Voor morgen?
|
|
|
|
geloof68
|
Says who? Ik dacht eerder aan een snowkitesessie in het midden van het land.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Says who? Ik dacht eerder aan een snowkitesessie in het midden van het land.
Ik zelf, volgende week heb ik 6 tentamens...
|
|
|