PJS
|
Iemand die morgen (vrijdag 11 september) naar naar Muiderberg gaat? Ben er rond 4 uur (wit + blauwe F-One Tribal ll 11m uit 2007)
|
|
|
Yonder
|
Morgen lijkt me perfect voor muiderberg. moet even kijken wanneer
|
|
|
Shannon
|
Met welke wind dan Yonder:p of ga je zelf blazen Gaan er nog mensen richting zandvoort/bloemendaal morgen?
|
|
|
vissticks
Geen avatar
|
Ik ga morgen maar eens naar Edam, lekker dichtbij. Ik zag alleen dat er weereens een autoloze dag is in amsterdam. Iemand enig idee of je dan wel de stad uit kunt? Kan het me niet meer herinneren...
|
|
|
arvidnl
|
die autoloze zondag is pas volgende week zondag de 20ste. check: http://www.autovrijedag.amsterdam.nl/ maar is. ze combineren hem met de dam tot dam loop. is de halve binnenstad toch al afgesloten!haha.
|
|
|
PJS
|
Morgen (13 sept.) ben ik (waarschijnlijk) weer in Muiderberg.. Tegen 3en ben ik er
|
|
|
vissticks
Geen avatar
|
Je hebt gelijk, heb niet goed op de borden gekeken... lekker handig. Dan kan ik in iedergeval weg
|
|
|
kitestertje
|
Heej! Ik zou het superchill vinden om hier wat kiters te leren kennen want ben hier net komen wonen en weet nog niemand die kite! Naam: Lisa Niveau: licht gevorderd? Leeftijd: 18 Woonachtig: Badhoevedorp Vervoer: OV.. Kites: Naish torch en raven 8m en 12m Board: North jaime pro Dus wie er een auto heeft en gezelschap wilt? Lijkt me leuk om een extra kiteclub op te bouwen want in het weekend vaar ik op Oostvoorne of Slufter of Scheveningen Groetjes!
|
|
|
Flinty
|
He lisa! had je net een PM gestuurd..
Lijkt me ook een goed plan! Laten we even contacten over wanneer en hoe laat te gaan kiten.. Helaas dit weekend slechte vooruitzichten..
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Hai Lisa (en Flinty), goed plan, ik ben volgende week op vakantie maar daarna wil ik echt wel nog een paar dagen het water op. Ik heb de afgelopen weken een paar dagen kunnen oefenen maar zie mezelf nog steeds als beginner, gisteren ging wel lekker bij Scheveningen, hoge golven!
Lijkt me leuk om een dag te plannen met wat mensen en dan als groep ergens naartoe.
Groeten
|
|
|
junil
|
Iemand die vanochtend naar Zandvoort of Egmond aan Zee gaat?
groet JUnil
|
|
|
Ralph
|
nope. moet helaas werken
|
|
|
sjoerdsantema
Gast
|
Wou morgen gaan kiten maar het waait te hard voor mijn 10 Heb nu maar een 7 besteld maar die is er pas volgende week. Dan maar naar het NK. Wil er iemand morgen meerijden vanuit Amsterdam?
|
|
|
ricadelic
|
ik ben morgenochtendvroeg op IJmuiden. Eens kijken tot hoelang ik mijn 8 kan houden
|
|
|
sjoerdsantema
Gast
|
Viel Spass! Zag dat er uitschieters zijn van boven de 40 knopen!
|
|
|
ricadelic
|
Hey Lisa, ik woon in De Aker (bij jou aan de overkant lol) en rijd meestal als er wind is richting IJmuiden. Als je een keer mee wilt rijden moet je het maar laten weten. Dat geld ook voor de rest van de mensen uit Amsterdam (nieuw west)
|
|
|
sjoerdsantema
Gast
|
Yo ricadelic, kite je ook doordeweeks wel eens? Komende week ziet woensdag en vrijdag er goed uit.
Gr. Sjoerd
|
|
|
ricadelic
|
Vrijdag ga ik ook weleens, ik werk dan thuis en kan mijn dag zelf inplannen. Woensdag is moeilijk voor mij want dan moet ik de kleine op halen van de creche.De voorspellingen van over een week kunnen nogal eens veranderen, maar als er volgende week vrijdag wind staat is kiten vanaf een uurtje of 2-3 zeker een optie! ;-)
|
|
|
sjoerdsantema
Gast
|
Ok top! Ik stuur je een IM als ik ga! Nu nog ff wachtent tot die 7 binnen is
|
|
|
Ralph
|
sjoerd, hoe heet dat merk van jou ook alweer? ga ik ff googlen
|
|
|
sjoerdsantema
Gast
|
Yo Ralph.
Blade kites. Kijk maar eens op bladekites.com
Ik heb alles besteld bij kitesurfwarehouse.com. Zit in Ierland.
Kite is nog niet binnen! Heb zin zaterdag ofzo even wat van de wind mee te pakken. Heb je dan tijd?
|
|
|
Ralph
|
dit weekend zeilwedstrijden. ook leuk, maar dus geen tijd. volgend weekend lukt t beter. prima windje iig, have fun.
|
|
|
sjoerdsantema
Gast
|
Wist helemaal niet dat je ook zeilt! Leuk man! Heb vijf jaar op een 11-meter gewoond. Ligt nu in de winterstalling vlakbij Amsterdam. Ga komende zomer weer vette tochten maken naar Zuid-Frankrijk. Gaat de kiteset natuurlijk mee!
|
|
|
Sherida
|
Ricadelic, dan woon ik niet zo heel ver van je vandaan. Woon tegenover de Sloterplas en kite nu nog overal (Ijmuiden, Wijk, Mirns etc.).. Ga straks een maand of acht met winterstop (even een nieuwe kruisband en dan hopelijk in juli weer knallen)!
|
|
|