Morres
|
zo'n 'weedzakje'en die dan ergens in je wetsuit of aan een koortje onder je wetuit....?
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
zo'n 'weedzakje'en die dan ergens in je wetsuit of aan een koortje onder je wetuit....?
die gripzakjes zijn niet waterdicht.
|
|
|
Morres
|
ahha, o, nou daar komt ie dan wel achter Wass je weed nat geworden ?
|
|
|
mocem
|
neem je reserve sleutel mee et water in. zit bij mij geen elektronica in en dat geld droogt vanzelf wel weer. Ik doe me autosleutel altijd in de broekzak van me boardshort, daarin zit ook een touwtje om je sleutel aan vast te binden
Gr, marco
|
|
|
rocket man
|
reserve sleutel aan een touwtje om de nek onder je wetsuit / lycra
|
|
|
Frank77
|
hier ook: reservesleutel onder wetsuit onder pak aan koord om nek.
|
|
|
|
Kitepilami
|
Even aansluitend op dit topic: Heeft iemand ideeën voor het waterdicht meenemen van een GSM? Past dat ook in zo'n pakpak?
|
|
|
Verzet
|
Even aansluitend op dit topic: Heeft iemand ideeën voor het waterdicht meenemen van een GSM? Past dat ook in zo'n pakpak?
Kan je die niet beter in je auto leggen? Of wil je de telefoon opnemen op het water?
|
|
|
Anakin
Geen avatar
|
FF googlen op aquapac. isv erkrijgbaar in verschillende maten. Ik heb hem zaterdag nog gebruikt met een electronische autosleutel, absoluut 100% waterdicht. Ik heb zelf de kleinste uitvoering, en vorig jaar op internet gekocht voor 18 euri. http://www.aquapac.net/
|
|
|
Kitepilami
|
Kan je die niet beter in je auto leggen? Of wil je de telefoon opnemen op het water? Mijn vrouw is over twee weken uitgerekend, vandaar....
|
|
|
|
Kitepilami
|
FF googlen op aquapac. isv erkrijgbaar in verschillende maten. Ik heb hem zaterdag nog gebruikt met een electronische autosleutel, absoluut 100% waterdicht. Ik heb zelf de kleinste uitvoering, en vorig jaar op internet gekocht voor 18 euri. http://www.aquapac.net/Thanks! Ik heb er zojuist een besteld voor mijn GSM.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ahha, o, nou daar komt ie dan wel achter Wass je weed nat geworden ? ik ben stront allergiesch voor die zooi (en de gebruikers)
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Ik heb gewoon bij de Xenos van die waterdichte zakjes gekocht een aantal jaar terug. Gewoon de zakjes waarbij je de uitgang 2 keer dubbel vouwt en dan er iets opzet.
|
|
|
|