Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Ik hang ze altijd aan wat haken in mijn garage. Kan me voorstellen dat niet iedereen een garage heeft dus dan is het inderdaad wat lastig.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ik hang ze in de berging. Het is wel belangrijk dat ze goed drogen voordat je ze in de zak stopt.
Misschien op zolder een idee?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
je kan 'm ook op de grond leggen, met flinke plooien er in kan een 10m op ca. 2x2m gelegd worden.
|
|
|
Bram Wilbrink
|
gewoon in woonkamer leggen.. idd dikke plooien af en toe omdraaien.. leuk toch
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
Ik heb een speciale kite-droog kelder met een waslijn instaltie om kites op te hangen, tja
|
|
|
|
Micky
|
Zit nogal een verschil in of je kite zout of zoet water heeft gehapt....
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Wordt alleen maar leuker, hoe dichter je bij de winter komt....
|
|
|
Langbeest
|
Gewoon mijn 14 en 10 opgeblazen en al in de woonkamer. Tja had je maar een vak moeten leren
|
|
|
chico
|
Gewoon in de woonkamer en niet lullen van; mag niet van mijn moeder/vriendin
;-)
|
|
|
flupje
|
Gewoon nieuwe kopen als die kapot is
|
|
|
360
|
3 hoog achter op het balkon kunnen de buren ook zien wie er echt z'n best doet overdag
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
gewoon in de woonkamer.... als je echt ruzie wil met je vriendin/moeder moet je dat vooral doen... mijn kites hang ik altijd op in de garage, maar in de winter als het veel regent drogen ze ook niet echt lekker, dan maar een ventilator er op zetten en gaan...
|
|
|
Iw@n
|
In de kelder verschillende balken achter elkaar.. ongeveer 20 cm er tussen en daar de kite dan door heen lussen. Kan je makkelijk in een kleine ruimte je kite ophangen
|
|
|
mocem
|
in de koelcel van me werk. uurtje is de kite helemaal droog
|
|
|
brutus
|
Ik hang ze ook op zolder en anders opgepompt in de woonkamer en ga ik bij mijn vriendin slapen :-)
|
|
|
Joystick
|
gewoon in de woonkamer. is met paar uurtjes kurk droog. Gewoon in de woonkamer en niet lullen van; mag niet van mijn moeder/vriendin
;-) Ruzie met je moeder? gewoon uit huis gaan ruzie met je vriendin? Zorgen dat ze ook een kitechick wordt
|
|
|
PJS
|
thx voor de reacties Denk dat k maar ff een waslijn koop voor in de tuin Kan niet in de woonkamer.. Wordt alles veel te nat + ik moet ze nog afspoelen Of ff de garage opruimen, maar dat duurt wel even... (TE veel troep )
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
hahaha tja PSJ, handen uit de mouwen kerel !! Opruimen die boel, of euh laat dat uw vriendin doen, tenslotte mag ze kiezen, de garage of de woonkamer...
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
PJS afspoelen Heb ik werkelijk nog nooit gedaan hoor. Weet niet waar jij kite maar het zand van het strand valt er vanzelf af als je kite droog is. Oh ja ik hang ze op zolder te drogen.
|
|
|
PJS
|
hahaha tja PSJ, handen uit de mouwen kerel !! Opruimen die boel, of euh laat dat uw vriendin doen, tenslotte mag ze kiezen, de garage of de woonkamer... Whaha.. Kan dat me vriendin niet aandoen hoor Heb vandaag de kites gewoon opgeblazen en in de tuin een tijdje laten staan.. Is wel goed gegaan maar als het vriest wordt dat denk ik de garage :\ (Moet eerst wel alles opruimen! Gaat wel een weekje duren )
|
|
|
PJS
|
PJS afspoelen Heb ik werkelijk nog nooit gedaan hoor. Weet niet waar jij kite maar het zand van het strand valt er vanzelf af als je kite droog is. Oh ja ik hang ze op zolder te drogen. Beter om ze af te spoelen na een sessie op zee.. M'n kites willen soms namelijk nog wel eens water happen
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Als het vriest kite je meestal ook niet zo vaak....
Al gooi je de kite op een hoop tussen de troep in de garage, zolang er wat lucht bij kan droogt hij wel en stikt het doek niet. Dus flink geplooid op een hoop...werkt ook...ik droogde hem altijd op mn balkon van 2x2 meter,,,
|
|
|