Kite drogen bij nat weer?

Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #25 Augustus 30, 2009, 10:20:34
edit2Rapporteer  
Toch kan hij op een plooi ook stikken dus af en toe eens verleggen is het beste dan.
El Banditos

Antwoord #26 Augustus 30, 2009, 10:21:44
edit2Rapporteer  
wat bedoel je met stikken?

Wanneer is het van belang je kite te laten drogen? Ook als hij niet meer nat is maar wat licht vochtig?

Ik ga namelijk nu 3 weken op vakantie, en mijn 8m is van vrijdag een beetje nat van een paar regen druppels, maar echt zeiknat is hij zeker niet.
Joystick

Antwoord #27 Augustus 30, 2009, 11:47:50
edit2Rapporteer  
Ben bang dat je je vakantie dan moet laten schieten  schater

Je hebt toch nog wel een handdoek in huis waarmee je die paar vochtige plekken kan drogen?
El Banditos

Antwoord #28 Augustus 30, 2009, 11:50:08
edit2Rapporteer  
ja maar die vochtige plekken waren echt minimaal. Ga dinsdag weg dus misschien zet ik hem morgen ff op in de zon ofzo
PJS

Antwoord #29 Augustus 30, 2009, 13:02:09
edit2Rapporteer  
Als het vriest kite je meestal ook niet zo vaak....

Al gooi je de kite op een hoop tussen de troep in de garage, zolang er wat lucht bij kan droogt hij wel en stikt het doek niet. Dus flink geplooid op een hoop...werkt ook...ik droogde hem altijd op mn balkon van 2x2 meter,,,
Hmm.. Ok, thx  ThumpsUp
Vinni

Antwoord #30 Augustus 30, 2009, 19:51:34
edit2Rapporteer  
Als ik weet dat ik in diezelfde week nog een keer ga kiten dan laat ik hem gewoon nat in de tas zitten. Kunnen ze goed tegen hoor Tongue

In de kamer doe ik niet meer i.v.m. met ruzie met moeders Smiley
Marko

Antwoord #31 Augustus 30, 2009, 20:18:13
edit2Rapporteer  
In de kamer hoef ik ook niet te proberen . Ik les ze altijd in de garage, leg een aantal grote wolle dekens neer op het beton en daar leg ik hem op. Eerst legde ik ze languit door de hele garage (alle fiesten eruit ) maar nu leg ik ze ook met grote plooien neer op een stukje van 2m bij 2m gaat prima.
PJS

Antwoord #32 Augustus 31, 2009, 22:06:00
edit2Rapporteer  
In de kamer hoef ik ook niet te proberen . Ik les ze altijd in de garage, leg een aantal grote wolle dekens neer op het beton en daar leg ik hem op. Eerst legde ik ze languit door de hele garage (alle fiesten eruit ) maar nu leg ik ze ook met grote plooien neer op een stukje van 2m bij 2m gaat prima.
Thx voor de tip! Ga ik ook maar eens proberen  ThumpsUp.. Wel eerst de garage opruimen   ThumpDown
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.