Retard
|
Ik kan die bularoo met geen mogelijkheid uithaken hij backstalt direct !
|
|
|
Idefixe
|
Da's dus een kwestie van afstellen lijkt mij. Ook al eens uitgehaakt terwijl je je vlieger gedepowerd hebt via de strap ?
|
|
|
JorritPi
|
En die 2010 Bularoo gaat hoogstwaarschijnlijk geen ouderwetse Bularoo worden maar een snellere, krachtigere Bularoo. Misschien zelfs wel een Waroo 2009 model.
|
|
|
|
De 2010 Bularoo wordt een getunede versie van de 2009 Waroo!
|
|
|
Lex
|
Waar moet je dan aan denken? Chromen chickenloop en verlaagde briddles ?
|
|
|
|
Retard
|
Da's dus een kwestie van afstellen lijkt mij. Ook al eens uitgehaakt terwijl je je vlieger gedepowerd hebt via de strap ? Juist gedepowerd ... Powered gaat helemaal niets worden .. Valt weinig aan af te stellen ..
|
|
|
JorritPi
|
Da's dus een kwestie van afstellen lijkt mij. Ook al eens uitgehaakt terwijl je je vlieger gedepowerd hebt via de strap ? Juist gedepowerd ... Powered gaat helemaal niets worden .. Valt weinig aan af te stellen .. Ik zou 'm in de vuilnisbak mieteren!
|
|
|
Retard
|
Ik vind het op zich wel een lekkere kite maar hij backstalld heel snel als je je bar aan trekt
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Klinkt goed, ik vond de 2010 Waroo niet echt geweldig. Dus als er in 2010 weer een meer op de Waroo 2009 lijkende kite is...dan is dat een mooi moment om mn 2009 kites te vervangen...
|
|
|
vissie
|
Heb veel plezier gehad aan me bularoo..Geen backstall heerlijk!
|
|
|
Retard
|
Welk knoopje vaar je hem ? Ik altijd de bovenste tegenwoordig
|
|
|
Arnold
|
weinig aan af te stellen? Dat is wel raar want ik kan mijn stuurlijnen dus echt op 6 verschillende knoopjes zetten bij mijn bularoo..... volgens mij heeft de "oude" bularoo power zat, niks mis mee.
|
|
|
|
niet zo gek dat ie dan stalled!
|
|
|
Vloot
|
3e knoopje van onderen moet goed wezen
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
niet zo gek dat ie dan stalled!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Hij staat nu op de Best site. Ziet er mooi uit.
Lijkt erop dat dit eigenlijk gewoon een Waroo 2010 is....ik wil hem wel testen! Classic SLE:
The Bularoo uses the same classic SLE canopy design as our legendary Waroo range. It's our ultimate SLE design, blending fast turning, light bar pressure, amazing depower and legendary stability into one kite. If you simply loved the performance and handling of our Waroo SLE kite range then the Bularoo is the perfect kite for the way you ride.
|
|
|
|
denten
|
ga hem zeker testen [Edit] bericht aanpassen kan met het icoontje met potlood rechtsboven je bericht.
|
|
|
TBK
|
Waarom de Nemesis niet gelaten zoals hij was(freeride,,high jumps") ipv er een freesstyle kite van te maken. En dan ook nog in het wit !
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Is dus eigenlijk gewoon de 09 waroo die nu als niet overjarig verkocht word? Begrijp me niet verkeerd hoor ik ben blij dat voor de echte liefhebbers de oude waroo terug komt maar is er iets veranderd?
|
|
|
Rich
|
Ja er is wel degelijk wat veranderd!
De gehele constructie van de Bularoo is nieuw en gelijk aan die van de 2010 Waroo/NXG. Dit resulteert in een meer solide en nog stabielere kite.
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Ok, wel degelijk een kite die veel verkocht zal worden in mijn ogen. Ben erg benieuwd hoe hij vliegt in vergelijking met de voorgaande waroo's.
|
|
|
JorritPi
|
Klink goed. Ik vond de kleine maten van de 2008/2009 Waroo echt een super kite dus als de shape van de 2009 weer terug komt vind ik dat een goede ontwikkeling!
|
|
|