Kitesurfers gezocht

Wato Events

Geen avatar

Maart 09, 2010, 21:59:51
edit2Rapporteer  
Wato Events is opzoek naar een aantal jonge kitesurfers die het leuk vinden om in de zomer maanden wat bij te verdienen door te helpen met workshops op het strand

Al onze workshops zijn strand gerelateerd:
* Blokarten
* Powerkiten
* Raften
* Kajakken
Voor meer informatie over onze workshops kijk op www.wato.nl

Lijkt jou het leuk om zo nu en dan eens een workshop powerkiten te geven of misschien beheers je wel 1 van onze andere activiteiten. Neem dan contact op met events (@) wato.nl.

Geef in je email een korte beschrijving van jezelf en de periode waarin je zou kunnen werken.

Onze activiteiten vinden plaats op de Westlandse stranden (Monster, 's-Gravenzande, Ter Heijde) & Hoek van holland.

Haring High Richardt

Antwoord #1 Maart 10, 2010, 11:51:47
edit2Rapporteer  
Citaat
Wato Events is opzoek naar een aantal jonge kitesurfers

Had graag willen reageren maar ben vast te oud en hoor bij de rollater kiters  Grin
Wato Events

Geen avatar

Antwoord #2 Maart 10, 2010, 12:40:37
edit2Rapporteer  
@ Haring Hai Richardt
Niet geschoten is altijd mis!
Paul82

Geen avatar

Antwoord #3 Maart 10, 2010, 13:14:39
edit2Rapporteer  
Hoek van Holland?????
Monster????
Ter Heijde???

ik gok dat er dan bonje komt.....ik zou gewoon op 's Gravenzande blijven!!!!

Om zomaar een paar voorbeelden te noemen: Kitesurfen staat al onder druk op de spots zoals bijvoorbeeld in Hoek van Holland en in Monster is er een verbod. Ik kan me niet voorstellen dat voor de voorgenomen activiteiten nu in 1 keer een vergunning is afgeven door gemeentelijke instanties. Ook stel ik me de vraag in hoeverre dit overlegd is met de locals/verenigingen die daar altijd varen en hoe dit dan gereguleerd/ingedeeld wordt. Minder ruimte om te varen voor mensen die al jaren daar met plezier hun hobby uitoefenen, blokarts over de lijnen, kans op ongelukken en materiaalschade wanneer cursisten de boel verprutsen.
Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #4 Maart 10, 2010, 22:16:26
edit2Rapporteer  
Paul lezen is ook een vak, er staat nergens dat het om kiten gaat. Ik zie dan ook niet in waarom blowkarten niet zou mogen. Ik krijg toch vaak het idee dat de locale clubs etc denken dat zij de baas zijn over dat stukje strand. Het strand is er voor iedereen en zolang Wato sports een vergunning heeft om dit soort dingen te organiseren zie ik geen bezwaar.

Is het ook zo erg om de zee te delen met een klein groepje Kajakers? Laten we wel een beetje tolerant blijven.
Paul82

Geen avatar

Antwoord #5 Maart 10, 2010, 22:39:45
edit2Rapporteer  
Euh reflex, volgens mij is dat niet wat ik bedoel.

Dit is toch een kiteforum?? we mogen toch opkomen voor onze spots??
Ik bedoel het niet slecht, maar in Hoek van Holland is het echt een issue hoor. Steeds drukker op de spot en weinig ruimte.
In Monster is het niet eens toegestaan door de gemeente, je wordt dan verwezen naar Ter Heijde.

En daarnaast weet ik dat de gemeente op dit moment (en vorig jaar) geen enkele vergunning de deur uit doet, duss...

Maar nogmaals ik bedoel het niet slecht en gun iedereen zn plezier en werkzaamheden, alleen moet het dan wel kunnen!!
Ik zeg gecertificeerd en opgeleide mensen, geen kiters van 17 die net 1 jaar zelf bezig zijn. Heb het maar al te vaak fout zien gaan.....

beter zo??

P.S. een raft met 8 man die omslaat heeft wel degelijk invloed op het kiten!!
Reflex

Antwoord #6 Maart 10, 2010, 22:57:40
edit2Rapporteer  
De vergunning is er vast wel anders zou de topicstarter dit niet posten. Dat men geen vergunning of een verbod hebben voor het kiten, wil niet zeggen dat geen enkele strandactiviteit mag plaatsvinden.

Iedereen mag opkomen voor zijn sport, maar door alle andere sporten te proberen tegen te houden zetten we het kiten ook in een kwaad daglicht.

Wat zou een omgeslagen raft vlakbij het strand op een rustige dag nou weer tegen het kiten kunnen doen? Meestal gaan dit soort uitstapjes niet diep de zee in hoor.
JTP_Joost

Antwoord #7 Maart 10, 2010, 22:59:41
edit2Rapporteer  
het lijkt een trend te zijn dat iedereen kitesurfscholen en evenementen bedrijfjes willen gaan beginnen. BELANGRIJK bij dit soort zaken is dat veiligheid en verantwoordelijkheid goed in de gaten worden gehouden. GOED materiaal, gecertificeerde instructeurs etc!! Ik hoop wel dat er bij iedere school rekening mee gehouden wordt. Sommige mensen kunnen zelf nog zo leuk kiten, maar kunnen dit ABSOLUUT niet overbrengen op cursisten!

TIP aan WATO, wees kieskeurig op je instructeurs om te voorkomen dat het veel gaat lijken op andere scholen wiens naam ik niet ga noemen.

Heel duidelijk! het strand is van iedereen en voor iedereen!!! heb respect voor elkaar op het water en op het land zodat iedereen zijn passie kan blijven beoefenen!

wel een kleine tip van iemand die zelf ook op zee vaart:

STUUR PLEASE de cursisten naar een spot waar deze veilig kunnen oefenen zonder dat de KNRM moet uitrukken voor iemand die niet weet hoe zijn kite te herstarten!!!

ALOHA!!!!
Reflex

Antwoord #8 Maart 10, 2010, 23:06:25
edit2Rapporteer  
Mensen, lees alstublieft eens wat de topicstarter vraagt. Het gaat hier niet om een kiteschool maar om een adventure gebeuren waarbij men gaat raften en powerkiten. Ik zie niet in waarom begeleiders daarvan gecertificeerd moeten zijn.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.