Windwaarschuwing woensdag 31 maart

Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #25 Maart 31, 2010, 21:30:11
edit2Rapporteer  
Edit: zie hieronder

Gelukkig geen berichten van het eerste kite ongeluk van dit jaar
Daar was het wel de dag voor...

Het zag er vanochtend super uit met een heerlijk zonnetje in Zeeland. Maar tegen de middag begon het "horizontaal" te regenen. Op de Oosterschelde toen ver over de 40kn in vlagen.
surfsmurf

Geen avatar

Antwoord #26 Maart 31, 2010, 21:45:12
edit2Rapporteer  
In workum is er toch een duitser de lucht in geknald met een windvlaag en op de kant geklapt. Hij was even bewusteloos en kwam wat bloed uit zijn mond. Weet voor de rest niet wat die precies had. Ambulance was er vrij snel bij. De vlaag had die wel aan kunnen zien komen eerlijk gezegd...
Idefixe

Antwoord #27 Maart 31, 2010, 21:55:49
edit2Rapporteer  
In workum is er toch een duitser de lucht in geknald met een windvlaag en op de kant geklapt. Hij was even bewusteloos en kwam wat bloed uit zijn mond. Weet voor de rest niet wat die precies had. Ambulance was er vrij snel bij. De vlaag had die wel aan kunnen zien komen eerlijk gezegd...
Da's dan weer knap K*T !
iemand meer info?
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #28 Maart 31, 2010, 22:04:55
edit2Rapporteer  
Da's dan weer knap K*T !
iemand meer info?

Ik heb mijn opmerkingen al doorgestreept
Ongelovelijk Kwalitatief-Uitermate-Teleurstellend is dit weer Angry

Het eerste kiteongeluk dit jaar is dus weer een feit.
Bewusteloos raken is absoluut geen goed teken...
Hopelijk heeft iemand inderdaad meer informatie
Jordi_1990

Antwoord #29 Maart 31, 2010, 22:24:27
edit2Rapporteer  
was inderdaad een beste puist wind!
surfsmurf

Geen avatar

Antwoord #30 Maart 31, 2010, 23:16:01
edit2Rapporteer  
Mja ik was een van de eerste die bij hem kwam. Toen die bij kwam was die behoorlijk in de war en had hij veel pijn. Maar omdat hij zo in de war was kon hij niet precies zeggen waar. Maar na een tijdje kon hij al wel op handen en knieën zitten en was zijn verwarring wel weg. Ik weet verder niet precies wat er is gezegd toen het ambulance personeel er bij kwam daar was ik niet bij, was weer gaan (wind)surfen (waren ondertussen genoeg mensen bij).
LamiKaze

Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #31 April 06, 2010, 10:59:28
edit2Rapporteer  
Het zijn altijd weer dezelfde lui, op het wateren staan ze naar je te mekkeren. Bij veel wind vliegen ze van het water op het strand. Die gasten kunnen zo voor een boel de handel verzieken.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.