Per half september ben ik samen met mijn vriendin 8 weken vrij. Willen hiervan 2 weken gaan kiten en vervolgens 6 weken rondreizen met de backpack in Zuid Amerika.
Voor de heenweg willen we een kitebag meenemen met 3 kites en 2 boards(30kg) waarvoor we waarschijnlijk extra moeten dokken maar dat is geen probleem. Vanuit Cumbuco willen we echter met de backpack verder. Eest hadden we het idee om de spullen daar te laten en op de terugreis weer mee te nemen maar dat is niet zo interessant omdat we beter via een andere route naar huis kunnen gaan. (anders blijf je binnen ZA vliegen)
Dus willen we de kitebag terugsturen vanaf Cumbuco. Nu hebben we al vaak vanuit het buiteland een doosje met spullen teruggestuurd bv vanuit Zuid Afrika of Vietnam maar dat was vaak maar 15 kg en klein. Nu gaat het om een dikke kitebag van bijna 30 Kg. Bij Fedex ff gekeken wat het kost,
maar €1400,- vind ik toch wel beetje veel geld
Mijn vraag is hebben jullie wel eens een complete kitebag terug naar huis gezonden en wat heeft dan ongeveer gekost. Iets zegt me namelijk dat het voordeliger moet kunnen en dat kan het ook vast wel maar het is wel even lekker om te weten voordat we die kant op gaan.
groeten Lennart