Jongens, alle tips welkom, ik kom er niet echt meer uit.
Ik wil z.s.m. op reis met vrouw en 2 kleine kids. Kerst, eerste weken Januari, allemaal prima. Ik kan zelf de tijd indelen.
Beetje normaal weer en zon, niet te ver vliegen (want 2 kleine kids
), en ik wil kite(lesse)n. Net klaar met lessen in NL, twee keer zelf in de Noordzee zitten stoeien. Schiet niet op met dit weer en deze temperaturen en wind. Met name ook omdat ik natuurlijk veel IN het water lig.
Het lijkt mij dat de beste manier om zo snel mogelijk lekker vol zelfvertrouwen te kunnen varen en hoogte winnen/houden is om ergens elke dag het water op te kunnen, desnoods met les erbij. Ik heb eigen spullen overigens.
Kitespot moet echt AAN het hotel/resort/appartement liggen. Schiet niet op om mijn vrouw met de kids achter te laten ergens en zelf de hele dag pleite te zijn.
Ik dacht aan iets van Club Med El Gouna of zo.
Het lijkt mij dat de Algarve in die periode te koud is.
Canarische Eilanden? Marokko?
Nogmaals, kitespot aan het resort/hotel is echt wel zo handig denk ik. Beetje kwaliteit ook, ik ga niet met de familie in een cheapo oord zitten zoals ik alleen of "met de mannen" prima zou doen. Ik weet uit (duik)ervaring dat je in oorden zoals de Sinai beter "duur" kan zitten omdat je anders eerder gezeik met je voedsel/darmen krijgt. Hygiene kost geld, punt. En ik ga met de kids geen risico nemen in bepaalde gebieden.
Geen budget, geld speelt bij wijze van spreken geen rol, het mag echt wel wat kosten, het is immers een familie vakantie.