Goed idee, functionaliteit kun je inderdaad nog wel wat aan verbeteren.
Ik klik eerst op North via je pulldown menu, dan krijg ik een lijst van 3 pagina's North kites. Dan klik ik op 2010, dat beperkt de lijst, dat is goed. Dan klik ik op het groene vlakje en dan krijg ik weer 18 pagina's opsomming. Waarbij de lijst niet gesorteerd is op bijvoorbeeld prijs en er bij heel veel aanbiedingen geen kitesize in is gevuld. Ik klik (twee keer) op prijs, sorteren werkt, fijn.
Ik klik op het blauwe vraagteken vlakje ... en ik kom er achter dat de kite niet de juiste maat is.... :-( Omslachtig.
Ik klik op een andere aanbieding: link werkt niet (We are sorry but the page you are after cannot be found in
www.edgeriders.com)
Ik klik op een andere aanbieding: komt er een 16m2 kite naar boven :-( Wil ik niet.
Andere aanbieding: skisurf: link doet het niet.
Ik hou vol ... op pagina 5 van 18 vind ik een aanbieding van een North Rebel 7 m2 voor omgerekend 851 EU kite only, dat is volgens mij duurder dan in NL....
Ik geef het op....
Het lijkt me handig als je eens naar prijsvergelijk sites kijkt als kelkoo of prijsvergelijk.
Bij dat soort sites kun je zelfs voor een kleine duizend verschillende camera's toch heel makkelijk je selectie bepalen. Je hebt dan links of rechts in het scherm selectiecriteria die je een voor een aan kunt klikken en dan kom je vanzelf bij de juiste camera met de verschillende prijzen en aanbieders uit.
Ik kan me voorstellen dat je idealiter dus de mogelijkheid hebt om bijvoorbeeld te klikken op:
merk
maat
jaar
En dat je dan een opsomming krijgt van de typen en aanbieders/prijzen.
Zoals het nu werkt, kun je beter een korte lijst geven van links naar aanbieders dan zoeken we daar op hun site verder.
Succes!