Jer76
Logs: 0 | 3 uur
|
man man man . je staat toch altijd weer vol verbazing te kijken als iemand naast je dan een best nemesis op staat te pompen en dan aan je vraagt of de bar (cabrinha recon 2 ) die hij ook op marktplaats heeft gekocht geschikt is voor de kite.? jammer is dat toch.
Dat er dus kiters zijn die bewust hun oude zooi verkopen aan beginners.
|
|
|
|
|
Tureluur
Geen avatar
|
Advertentie is aangepast. Ik kreeg wel netjes een mail terug van de adverteerder. Hij gaf toe dat het een oud model was maar nog wel goed en veilig mee te varen. Misschien moet er wat aangepast worden wat betreft veiligheid maar dat kan niet moeilijk zijn Dus, Marc_87, eeeehhhhh wellicht 22 euro bieden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
zeker een topboard, lekker speels door vlakke onderkant prima geschikt voor slider park. genoeg drijf vermogen en een boardleash waar geen helm voor nodig is..... wat wil je nog meer in een kiteboard
|
|
|
Tureluur
Geen avatar
|
(ohoh_kitesmiley)Mooi plankje, maar vind die strepen net ff niet esthetisch verantwoord.................. Hoe kom je erbij dat je dit zo wil verkopen............... Nog nooit onder je steen vandaan geweest dus....... kon het niet laten, sorry voor deze onzin. Jouw reactie op 'kiteboard geel' Beste Munten, Ik heb een vraag over 'kiteboard geel'. Is dit ook geschikt voor kiten als er golfjes zijn? Denk het wel want er zit een touwtje aan die je aan je enkel kan vast maken. Met vriendelijke groet, Tureluur
|
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Het heeft gewerkt, advertentie is verwijderd, volgende keer even een screenshot maken (zonder persoonsgegevens )
|
|
|
Jeroen Schoots
Geen avatar
|
Ai,doe ik de volgende keer,was een relaxte gast,aangegeven dat hij de boards wel te koop kan zetten voor de liefhebber als decoratie of zo. Groet Jeroen
|
|
|
isomis
|
Ik zal binnenkort ook even mijn BEST YARGA C-kite erop zetten. Wat een gezeur allemaal :-)
|
|
|
Evan
Administrator
|
Hoezo gezeur? Hangt er helemaal vanaf of je hem aanprijst als beginnerskite of niet.
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Die heb ik ook nog gehad, vijflijns waren ze zoveel beter!
Voortaan even een screenshot maken, na een paar weken is de advertentie meestal weer verdwenen:
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Mooie beginnerskite...
Ik zie dat soort advertenties toch regelmatig langskomen in die Facebook groepen...
|
|
|