feddomw
Gast
|
Bramster, is dit dezelfde locatie als vorig jaar?
|
|
|
Bramster
|
Jazeker maar dan met meer sneeuw zoals het er nu uitziet :-)
|
|
|
feddomw
Gast
|
Als ik me goed herinner was de sneeuw niet het probleem vorig jaar. Meer de wind. Mooie locatie!
|
|
|
Bramster
|
Dat is ook waar. En wind hebben we ook nodig! En dan niet alleen in de ochtend....
|
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
Klinkt goed. Misschien dat ik zondag even kom kijken heb allen geen snowboard wel schoenen en een kite
Ff op marktplaats boardje voor weinig scoren.
|
|
|
Bauke
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
Klinkt goed. Misschien dat ik zondag even kom kijken heb allen geen snowboard wel schoenen en een kite
Ff op marktplaats boardje voor weinig scoren. Is gebeurt ga vanavond een boardje ophalen. zaterdag moet ik helaas werken. zondag kom ik zeker (als het doorgaat)
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
hoe moeilijk gaat het zijn om zonder snowboard ervaring een beetje te kiten op een board?
dan bedoel ik voor hier in nederland het lijkt me best leuk om een beetje te klooien op een weiland of onder gesneeuwd strand. mocht ik bedenken om naar het buitenland te gaan dan neem ik eerst wel snowboard les voor ik een piste af ga.
|
|
|
martimor
|
Niet moeilijk, gewoon doen. Veel minder wind nodig. En je hebt waarschijnlijk de volgende dag erg veel spierpijn op plekken waar je niet eens wist dat je spieren had...
|
|
|
geloof68
|
mocht ik bedenken om naar het buitenland te gaan dan neem ik eerst wel snowboard les voor ik een piste af ga.
Dat is altijd het beste natuurlijk. Als het alleen om snowkiten gaat, dat doe je sowieso niet op een piste met liftkabels en dergelijke die in de weg hangen.
|
|
|
OllieWapper
|
zaterdag 15 - 25 knopen. zal toch wel doorgaan dan? oostenwind prima daar? Helm must have?
oef ik kan niet wachten!
|
|
|
Bramster
|
Helaas hebben we moeten besluiten tot een NO GO.
Het snowkiten gaat dit weekend NIET DOOR omdat: Ondanks de vrieskou heeft het ijs rond de weilanden niet de gewenste dikte gekregen en is hierdoor te zwak. Het risico is dus te groot om deze locatie ter beschikking te stellen.
Erg spijtig daar er genoeg sneeuw ligt en dit weekend wind is afgegeven. Wij hopen dat jullie zelf dit weekend een geschikte locatie vinden om alsnog te gaan snowkiten.
Groet,
Ozone, F-One & Sevenstar
|
|
|
jerryvanrhee
Logs: 0 | 270 uur
|
Jammer maar helaas!
dan toch maar zelf eropuit. iemand nog een leuke locatie in de buurt van utrecht?
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Hele evenement verplaatsen naar het strand van Ouddorp, wij zijn er vanaf een uur of 10 morgen, mazzol
|
|
|
geloof68
|
Hoeveel sneeuw ligt daar Ed?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Niet bijzonder veel, maar wel een redelijke 5 bfrt in de voorspelling!
|
|
|
geloof68
|
Wind is belangrijker dan sneeuw, ik offer graag een snowboard op aan een paar rakken boarden met de kite. De helft van kitesurfend Oisterwijk gaat morgenochtend in overleg of we die kant opkomen of dichter bij huis de wei ingaan.
|
|
|
CouchKiter
Geen avatar
|
Jammer dat het event is afgelast! Als iemand nog een goede stek weet, ik hou me graag aanbevolen. Morgenochtend vertrek uit Den Bosch.
|
|
|
geloof68
|
Waait hier goed, dus ik ga straks hier de wei in. Veel plezier op het strand of elders!
@CouchKiter: Iets voor jou (Oisterwijk)? Ik stuur je even een pm. Het is een kleine spot, maar nog nooit eraf gezet door de boer of de plaatselijke veldwachter.
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
heh jammer! had net al mn sjit uit de verhuis dozen opgesnuffeld... dan maar ander plekkie zoeken, misschien ouddorp dan?
|
|
|