18 augustus is mijn kite (splinternieuwe cabrinha vector 12m) in de boom terecht gekomen bij het Telstar beach-center. ik weet 't:
. Ik schat een meter of 20 hoog. Omdat het zondag was kon ik niets beginnen en ben ik de volgende dag meteen teruggegaan. (ik had al een hoogwerker gereserveerd 'a 400 euro)
...
Bij aankomst op het strand de volgende ochtend bleek de vlieger weg. Iemand heeft dus waarschijnlijk 's avonds of 's nachts de moeite genomen om de vlieger uit de boom te halen.
Ik weet niet hoe ik de vraag zo moet stellen dat de vinder de moeite wil nemen om contact met me op te nemen maar mocht diegene dit lezen. Ik wil de vlieger zo graag terug dat ik er wel een beloning voor over heb. Wat ik al schreef; de kosten voor de hoogwerker die ik heb kunnen annuleren waren 400 euro. Misschien dat een dergelijk bedrag de 'eerlijke vinder' kan overhalen een zeer verdrietige surfer zijn geliefde kite terug te laten kopen...
Nogmaals; als ik al boos ben is het om mijn eigen stomme schuld en niet op de vinder.
Ik wil gewoon heel graag m'n kite terug waar ik nog maar 4 keer mee gevaren heb.ALSJEBLIEFT...
@: onewipika(at)gmail(dot)com