Zoek Kitemaat(jes) uit Zuid-Limburg

Dominic1989

Geen avatar

Berichten: 5
Oktober 12, 2013, 17:56:33
edit2Rapporteer  
Beste kiters,Ik zoek nog een Kitemaat (jes) uit Zuid-Limburg, ik ben nog beginner en heb pas mijn eerste meters gevaren.Ik kom zelfs uit omgeving Gulpen en hier is niks in de buurt om te gaan kitesurfen.Naar welke spots gaan jullie? Groet Dominic
matje75

Geen avatar

Berichten: 82
Logs: 0 | 35 uur
Antwoord #1 Oktober 12, 2013, 18:22:00
edit2Rapporteer  
Welkom, ik kom zelf uit Noord-Limburg. Helaas is er bij "ons" in het zuiden niks, behalve Kessenich, maar dat is zeker GEEN beginnersspot.Mijn favoriete spot is Mirns (ondanks de duitsers), waar ik regelmatig naartoe rij. (Baas betaald) Als je eens mee wil rijden (moet je wel eerst bij mij in de buurt komen) je bent welkom.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #2 Oktober 12, 2013, 19:05:55
edit2Rapporteer  
Maastricht, en ga naar Zeeland, dus als je wil. Morgen lukt niet, zit al in Tilburg. Deze week doordeweeks kan ook.
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #3 Oktober 12, 2013, 19:12:53
edit2Rapporteer  
Hallo Dominic 1989,

Welkom op dit forum ....

In Zuid Limburg zitten enkele zwaar verslaafde kiters ... ... Shocked
Vaak spreken we af via  "Whatsapp" ....
Helaas is ons forum "afspreken"  aan het doodbloeden .... Cry
Kessnich is inderdaad een No-Go; veel te vlagerig, veel te klein, veel te gevaarlijk ... ThumpDown

Meestal gaan we naar: Vpolder, Brouwersdam, Neeltje Jans, Rockanje of Slufter... YeSS
Dit zijn allemaal (m.u.v. Slufter) spots waar je goed kunt oefenen .....
Ben je nog een echte beginner (oefenen waterstart) dan kun je voorlopig nog het allerbeste naar OOstvoorne (autostrand) gaan...

Eigenlijk ben je nu te laat met het maken van afspraken want het seizoen loopt ten einde (kou, korte dagen, enz.,) maar misschien kun je nog enkele leuke sessies meepikken in oktober/november ....
Voorjaar en zomer zijn vooral mooi in Vrouwenpolder (NO) en Neeltje Jans (ZW)

Veel succes en plezier met je nieuwe hobby (verslaving?) ....

ps. donderdag en vrijdag ben ik waarschijnlijk op Neeltje Jans ....


Dominic1989

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #4 Oktober 13, 2013, 21:41:51
edit2Rapporteer  
@ ocean- limbo,
Ja ben nog beginner,waterstart lukt al redelijk ben ook al meters gereden. Heb altijd al
Gekite met buggy en moution board. Heb al kitesurf les gehad 2 jaar geleden heb er dan altijd in vakantie in Zeeland verder geoefend maar 1 keer per jaar is gwn te weinig daarom wil ik er nu iets aan veranderen.ben zelfs 1,92 m groot 103 kg zwaar heb een 14m waroo 2007 en een 10 m switchblade en board natuurlijk ook.
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #5 Oktober 13, 2013, 21:59:20
edit2Rapporteer  
Je hebt een pb-tje ontvangen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.