TBK
|
Nee we vertrekken donderdag 6, 5 zat vol in hotel pontao,
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Oke je hoort volgende week of het me lukt.. Zit ik een heerlijk weekie zonder de badgaste in Oostenrijk gaat tie vogel uit Sesamstraat ook mee ??? Hoe heb jij de ballotagecommissie omzijlt ??
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Heey Ries.. Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe jas.? Ik zag foto's uit 1985 van je en toen had je deze jas ook al aan. En die Unox muts is ook nodig aan vervanging toe. Wat betreft ballocommisie...ik heb Frank een tientje geleend dus mocht direct mee. volgende week hoor je van me als ik vrij kan krijgen...have fun op de lange latten.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Tjezus, ben nu echt blij dat ik niet mee ga zeg. 1 week per jaar met die 12-uurs vogel is wel meer dan genoeg hoor.
|
|
|
|
|
Giertje
|
Het is weer een top filmpie Richard! Dat zo een jonge godin met zo een oude man op vakantie wil gaan is op zich al een wonder, maar dat ze dan ook nog schat tegen je zegt! Wat heb jij toch wat ik mis?
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ik denk dat je op sal niet aan kiten toe gaat komen. Je ware talent is toch echt het fillumen!
|
|
|
|
|
|
TBK
|
HELLUPPPPP, EEN 12 uur kiter op Sal
|
|
|
PieNO
|
Ken ik annuleren? Heb nu al spijt. Weet pas 1 dag dat ik mee ga en mijn Mailbox is al helemaal vol gespamt. Kompjoeter loopt steeds vast. Ben benieuwd bij welke klaploper ik op de kamer moet slapen. Hoeveul naggies nog John? Ow Sorry John gaat niet mee. Die moet werken. Whahahahahha..
|
|
|
wazzaah
|
Kan niet wachten op de film
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Goed geregeld dus met dat hotel. Ach, moeten jullie gewoon een bedje delen.
|
|
|
|
|
Giertje
|
Richard, Kitebeach dat is voor beginners, ik zelf kite altijd op Punta Preta. Moet je ook eens gaan proberen. Althans als je er echt bij wil horen.
|
|
|
PieNO
|
Richard, Kitebeach dat is voor beginners,
Mooi...Sturen we daar die Haring happert naar toe. Gaan wij lekker naar Punt Preta.
|
|
|
|