Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Die pro filmpjes zijn vaak veels te saai, hoog niveau maar ze nemen zichzelf altijd veels te serieus.
|
|
|
|
pimpoldi
|
Heerlijk filmpje, top edit, top muziek, de fun spat er vanaf! PERFECT! Dit is waarom ik ben begonnen met kiten lekker lol hebben haha
Trouwens, wat is de spot waar die laatste loopjes getrokken worden ???
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Daar komt die terecht omdat iemand de video daar naartoe heeft gemaild. Maar het was meer mezelf indekken waarom ik hem niet op de FrontPage heb gezet en even de reacties polsen, vind ik weleens leuk.
|
|
|
Lude
|
Ach maakt ook allemaal niks uit ja Dat mailtje is niet vanuit kpg verstuurd, dat weet ik wel. Pimpoldi: allemaal tjeukemeer
|
|
|
|
skyhigh as a
|
hahaha walter soo nie frei!!! mooi man die bakkes van jou opt laatst (johny heeft em gemold met zn kont) vind persoonlijk dat JUIST dit soort Hollandse eigenbrouwsels aan good feeling movies op de FrontPage moeten komen dus jongens!! allemaal bezig dit jaar en nie te serieus kijke op je film haha
|
|
|
peter.
|
prachtig!!! wat heb ik wat gemist!
|
|
|
rdeheld
|
Top dit filmpie, dit is waar het omgaat,
|
|
|
|
2cool
|
Echt nice dit!!! Topfilm!!
|
|
|
|
Idefixe
|
heerlijke movie !
|
|
|
martimor
|
Wat een reacties , bedankt allen. Deze reacties geven ons nog meer zin om binnenkort weer een film te posten. straks zijn er iets van 7 gopro`s 3+ een black en nog wat oudere in de groep. en ik hoop mn spiegelreflex binnenkort eens goed te kunnen testen. Hopen dat 2014 een top kite jaar wordt, dan hebben we aan het eind van het jaar weer een missie ik was eigenlijk een beetje bang dat 17 min iets te veel van het goede was. en dan heb ik flink moeten snijden, hij had zo 1,5 uur kunnen duren
|
|
|
Jer76
Logs: 0 | 3 uur
|
17 minuten is wel lang maarja de beelden zijn soms zo grappig dat de tijd vliegt als je er naar kijkt.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Wat een reacties , bedankt allen. Deze reacties geven ons nog meer zin om binnenkort weer een film te posten. straks zijn er iets van 7 gopro`s 3+ een black en nog wat oudere in de groep. en ik hoop mn spiegelreflex binnenkort eens goed te kunnen testen. Hopen dat 2014 een top kite jaar wordt, dan hebben we aan het eind van het jaar weer een missie ik was eigenlijk een beetje bang dat 17 min iets te veel van het goede was. en dan heb ik flink moeten snijden, hij had zo 1,5 uur kunnen duren Doe nog maar langer! Volgende keer zet ik hem wel direct op de FrontPage wanneer die echt weer zo goed is. Kan er toch niet om heen.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Heerlijk wat een top film dit is wat kiten is veel lol
|
|
|
|
skyhigh as a
|
met de premiere bij mij thuis hebben we de film wel 4 a 5 keer gezien met zn allen hhaha toen voelde het wel als een huisfilm. topreacties, mooi man
|
|
|
spijker
|
GENIAAL DIT!!
|
|
|
|
|
|
D.D
|
Lache filmpie!
Is die winch gemaakt met het motorblok van een scooter?
|
|
|