Hi!
Dit is mijn eerste bericht op dit forum dus het is wel zo netjes om mezelf even voor te stellen? Ik ben Paul uit Amsterdam en momenteel voor een jaar aan het reizen door Zuid Amerika. Momenteel ben ik halverwege mijn reis en aanbeland in het noordelijke gedeelte van Zuid Amerika, het paradijs voor kitesurfers. Momenteel ben ik in het noorden van Brazilië.
Vorige week heb ik mijn eerste lessen van in totaal 12 uur gevolgd in Praia de Pipa (Barra de Cunhau) waar ik na mijn cursus een IKO Member Card heb ontvangen. Ik heb begrepen van de schooleigenaar dat je met deze kaart makkelijker gear kunt huren omdat je kan aantonen dat je enige ervaring hebt. Het blijkt ook dat je de uren online kunt bijhouden. Dit bleek ook toen ik wat extra uren gears heb gehuurd in Jericoacoara in Brazilië. De shopeigenaar zei dat hij de uren zou toevoegen op mijn account door gebruik te maken van m'n instructor ID.
Nu heb ik een account aangemaakt op
www.ikointl.com en daar is mijn account met mijn instructor ID direct geaccepteerd. Alleen kan ik nergens mijn gemaakte uren terug vinden. Ben ik nu ergens naar aan het zoeken wat niet bestaat? Wordt mijn gemaakte uren nergens geregistreerd? En moet ik dat trouwens wel willen? Want ik wil toch in Colombia gears kopen en later ook in Nederland...
Ik ben benieuwd naar jullie antwoord en mening.
Groeten,
Paul