Mooie dag Brouwersdam

Pieter

Juli 07, 2005, 21:15:56
edit2Rapporteer  
Om een uur of  3 begon de wind lekker aan te trekken........ 12 m gevaren.
De hele dag zon..................en lekker hoog kunnen gaan.
En wie zagen we daar..........Arno...........was weer lekker aan dollen.
Al met al een hele mooie dag. Joepie
ErikB

Antwoord #1 Juli 07, 2005, 21:39:33
edit2Rapporteer  
Ik was er ook met een gekneust pootje lekker door blijven beulen moet toch wat.
Maar als je al niet normaal kan lopen en dan toch zo raggen stampen hakken zoals Arno respect hoor.

Hahaha gast moet helemaal aan snot liggen na vandaag wat een mega klappers heb je weer gemaakt man.

Loopen als loeppie lino.  (hangloose_kitesmiley)
slufterhufters.com

Antwoord #2 Juli 07, 2005, 23:53:55
edit2Rapporteer  
Was mega vet vandaag op de Brouwersdam, wat een strakke wind, vet gebeult met de 12m, op lauw vlak water.
Maakt al die klote dagen van van de week op de Slufter weer goed, vlagerig en klotsbak was de slufter, mega vette crash gemaakt, echt een vette crash, pfff.
Vanaf mijn kont tot mijn knieholte zat het vast, dik en opgezet, naar boven gestompelt, kon niet meer lopen van ellende en tergent naar huis gereden.

Maar we blijven beulen, no pain no gain...  (hangloose_kitesmiley)

[verwijderd door de admin]
Wolk

Geen avatar

Antwoord #3 Juli 07, 2005, 23:58:56
edit2Rapporteer  
Was zeker een topdag 's avond was tie nog paar  knopen meer,  en konden onno en jurgen ook nog even spelen, ja ik voel weer dat ik geweest ben.
Brouwersdam is top met hoog water.

Mag morgen best nog een keertje van mij, herstellen kan altijd nog. (hangloose_kitesmiley)
Flakkee-John

Antwoord #4 Juli 08, 2005, 00:10:24
edit2Rapporteer  
Moest vandaag helaas werken en kon echt geen vrij krijgen. Gisterenavond (woensdag) was ook super. Heerlijk om op ouddorp helemaal los te gaan.

Heej Arno mooi plekje, je meot je benen eens scheren, dan zou ik verliefd worden op je benen. maaruh tipje voor de blauwe en zere plekken halen bij de da drogist op apotheek spierfloor of arnifloor. 1 van de 2 is voor blauw plekken en opgezwollen spieren. volgens mij is het spierofloor maar weet ik niet zeker meer.

Ik heb dit spul veel gebruikt vroeger. helpt echt en verzacht en versnelt de verwondingen.
Volgens mij is arnifloor voor schaafwonden.

beterschap in ieder geval

Naish........what else???

Antwoord #5 Juli 08, 2005, 07:31:04
edit2Rapporteer  
was weer een top dagje op de Slufter!!! Schuin aanlandig bij kantoor Slufter!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.