Ferte (noord) of Rodos

dudu
Gast
Juli 14, 2005, 12:00:38
edit2Rapporteer  
Vraagje,

Ferte of Rodos waar kan je beter heen gaan in de maand augustus?? en waar moet je dan zitten als je gaat.

gr dudu
Wolk

Geen avatar

Antwoord #1 Juli 14, 2005, 13:02:10
edit2Rapporteer  
in het noorden is meer te beleven en voor een perfect kitestrand moet je in het zuidelijkste puntje gaan er loopt een strand met aan 2 kanten water (soort schierstrand) altijd goed dus en daar waait het net iets meer als in het noorden.
beste is auto huren en karren maar.

veel plezier
Theo01
Gast
Antwoord #2 Juli 14, 2005, 23:39:43
edit2Rapporteer  
noordwesten of totaal zuid. Beiden is goed
dudu
Gast
Antwoord #3 Juli 18, 2005, 12:44:43
edit2Rapporteer  
Jullie bedoelen Ferte dus in het noorde corralejo in het zuiden is het aflandig dus vlagerig maar met een redelijk strand.

Wat ik eigenlijk wil weten wat de verschillen zijn tussen Ferte en Rodos?

En als ik voor Rodos kies waar moet je dan zitten bij Trianta weet er iemand een goed hotel daar??? heb ook gehoort dat er een goed kitestand in de buut is maar buiten Trinta????

WIE WEET ER MEER????????/
Gerritje
Gast
Antwoord #4 Juli 18, 2005, 13:12:19
edit2Rapporteer  
Trianta, Ixia. Hotel Cosmopolitan zit helemaal op het einde van de drukte en heeft en fijne spot direct voor het hotel. Er is een (kite) surfclub met leuke mensen die je graag helpen. Strand is breed zat. Ik heb er veel gevaren met een 11 en een 15 meter (Guerilla). Elke dag genoeg wind. Altijd aanlandig. Soms ook een leuke branding. Schoentjes zijn niet noodzakelijk omdat je na een randje kiezels aan de waterlijn gelijk op zand zit. Prima spot en nog niet druk. Toen ik met m'n stomme kop mijn bar met lijnen vergeten was, hadden ze die netjes voor me in hun shop neergelegd.
dudu
Gast
Antwoord #5 Juli 18, 2005, 13:24:24
edit2Rapporteer  
 ThumpsUp hier kan ik wat mee.
Kan je kite hier dus goed neerleggen in het zand, en de stene aan de water kant zijn te overzien. aanlandige wind goed en het water??? golfen???

nog meer hotels??

gr dudu
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.