Welke beste Bargrip-tape?

VictorV

Geen avatar

September 28, 2005, 19:04:04
edit2Rapporteer  
Mede Kiters,

Tijdens het varen heb ik bijna al het foam (schuim) van mijn North Scepterbar geknepen/getrokken/gesloopt.
Nu ff een vraag... Ik zit te denken aan Squash/tennis tape voor erom heen maar, blijft dat wel zitten met zeewater?

Wie heeft daar ervaring mee?

Ps: Barretje is van 2003 dus zit uiteraard geen garantie meer op...

ThanX ThumpsUp
VictorV
Tom

Antwoord #1 September 28, 2005, 19:13:15
edit2Rapporteer  
niet slim gewoon ff een 2e hands barrentje op de kop te tikken ?
reinout

Antwoord #2 September 28, 2005, 19:26:10
edit2Rapporteer  
Ik dnek niet dat tennis tape het houd en anders niet voor lang.
Brenkie

Antwoord #3 September 28, 2005, 20:00:47
edit2Rapporteer  
Ben je een haai ofzo tegen gekomen dan??

Ik zou zelf kijken of je een 2de hands barretje op de kop kan tikken, griptape ed. lijkt me geen oplossing.

Succes
Yannick

Antwoord #4 September 28, 2005, 20:02:44
edit2Rapporteer  
Zo, wat een beul! wat heb je er allemaal mee gedaan dan? Huh

Tennis tape is wel goed, om te tennissen. betwijfel alleen hoe lang het blijft zitten op een kite-bar!  ThumpDown
VictorV

Geen avatar

Antwoord #5 September 29, 2005, 10:08:31
edit2Rapporteer  
Hmm,

Inderdaad kan ik een tweedehands op de kop tikken maar vind het tot nu toe zonde geld.

Maar goed, ik denk dat er maar één manier is om uit te vinden en dat is.. het gewoon proberen!

ThanX
VictorV ThumpsUp

PS:
Nee geen haaien tegengekomen. Wel is het gekomen door het gedeelte waar de witte tekst NORTH in het rode foam staat. Waarschijnlijk heb ik daar teveel met mijn vuistjes gedraaid. Met golfrijden stuur ik mijn Rhino4 vaak ruw alle kanten op (heeeerlijk om daarmee vol power te krijgen). Ik denk dat deze daar niet echt tegen kon. Vervolgens stroopte het foam gewoon op.
Radical Ronnie

Logs: 0 | 1555 uur
Antwoord #6 September 30, 2005, 08:29:27
edit2Rapporteer  
Ik heb precies hetzelfde op zowel mijn Scepter als mijn 5th Element bar: De 'mooi' ingewerkte letters  ThumpDown laten na verloop van tijd los. Als je er snel bij bent kun je ze nog met 3 seconden lijm vastplakken, maar bij mijn laatste sessie hing er weer een letter op half 7 en was ik de letter T kwijt ...

Komt waarschijnlijk door de waanzinnige krachten die bij het kiteloopen vrijkomen  (hangloose_kitesmiley)
VictorV

Geen avatar

Antwoord #7 September 30, 2005, 14:33:29
edit2Rapporteer  
Aha! ik ben niet de enige!

hm, kan wel kloppen van die kiteloops. Ik maak namelijk ook graag unhooked downloopies.

Als ik de tape erop geknald heb en flink ben gaan raggen dan vertel ik wel of het bleef zitten.

Mzzzl
VictorV ThumpsUp
murç

Antwoord #8 November 04, 2006, 02:11:31
edit2Rapporteer  
En? Bleef de tape zitten????

Ben erg benieuwd < zelfde probleem =[
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.