Walt0r
|
kga straks ook ff zlm-en lat0rdaarz000000
|
|
|
Rofl
|
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die gasten die gister zover downwind zaten toen de wind ermee ophield?
ik zag een van hen op te terugweg naar huis lopen op de brug daar bij meerwijck:P hij had ze kite opgerold onder ze arm:P
|
|
|
Rofl
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
krizze heeft eindelijk lekker kunnen kiten! maar die ochtensessie wat ik zei is wel goed gekomen ja! was om 10 uur op het strand, direct uit bed de auto ingerold, had alles er nog inliggen:P
|
|
|
Gj
|
morgen nog mensen naar workum?
|
|
|
|
Krizze
|
Morgenmiddag rond een uur of 3 op Workie Arjen en Rolf goan ook mit
|
|
|
Daan78
Geen avatar
|
heb nu een autootje gekocht, kan ik eindelijk meer kiten en t zo meer leren! Woon zelf in Groningen, dus als iemand mee wilt rijden kan dat altijd! Zal altijd op de site zetten als ik ergens heen ga!
|
|
|
kitehanso
|
Was vandaag in Mirns.... TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eerst ff wachte dat onweer weg was en toen genoten!! Ben nu kapot!! Ha ha ha.. moe maar voldaan!!
|
|
|
Gj
|
morgen met Arjen en Hansie naar Workum.
|
|
|
Benjooh
|
Ik kijk alvast even naar zaterdag... NW5, mooi weer en kwart voor 2 hoog @ Schier. Perfect dus!
|
|
|
njitram
|
Zaterdag? op schier? =)
|
|
|
Gertjan
|
Ik was ook al over schier aan het dromen voor zaterdag.
|
|
|
CeesV
|
Wie gaan er morgen naar Workum? Eindelijk vakantie... en morgen gaat het goed waaien volgens t knmi
|
|
|
DavidJ
Geen avatar
|
Iedereen vrij.. En ik maar werken.. Wat is dit? Baal er zo van als ik naar buiten kijk en het waait! dikkedulle
|
|
|
Benjooh
|
Iedereen vrij.. En ik maar werken.. Wat is dit? Baal er zo van als ik naar buiten kijk en het waait! dikkedulle Je bent niet de enige... En heb ik vanaf komende week vakantie, zit aan het strand zelfs, is de wind weg
|
|
|
Gj
|
zaterdag schier?
|
|
|
Benjooh
|
Als de wind oke is... das nog ff afwachten. Finder en Guru zijn nu behoorlijk negatief... de rest geeft wel wk5 aan gelukkig!
|
|
|
njitram
|
GJ zaterdag schier? =)
ps Heb lekker gevaren gisteren op katwijk aan zee DIKKE Golven (my size) echt niet te geloven maar als je het ken dan is het wel chilloes =D
|
|
|
Jelke
|
Als de wind goed is lijkt me het ook wel weer wat dagje schier
|
|
|
Gertjan
|
Zaterdag Schiermonnikoog als de voorspellingen zo blijven. Weeronline en windfinder zijn positief voor zaterdag, het blijft zelfs nog droog ook.
9.30 boot heen en 16.30 of 18.30 terug.
Heel omg. groningen die kant op??
|
|
|
Rofl
|
Morgen met Cees naar workum toe
|
|
|
Jordi_1990
|
Hallo allemaal,
ik ben weer terug in zuidlaren en heb morgen wel zin om ergens te gaan knallen! iemand nog naar het zuidlaardermeer of iemand nog plek vrij?
greetz
|
|
|
Gj
|
Zaterdag schier!
|
|
|
zjunnusun
|
zuidlaardermeer morgenmiddag lijkt me wel wat, maar beetje slechte richting!?
|
|
|