Jimmy
|
Lekker bezig Krizze. Trouwens de voorspellingen zien er weer goed uit voor komende week
|
|
|
Gj
|
dat maakt niet uit heb toch teveel te doen tot en met maandag!
|
|
|
Benjooh
|
Ach ja na 7 vette dagen, komen 7 magere dagen
|
|
|
Jimmy
|
Het lijken meer dan 7 magere dagen te worden
|
|
|
|
CeesV
|
Tetten!
|
|
|
Mutantbasse
|
lijkt me een verslavend spel
|
|
|
njitram
|
Voor de mensen die graag zondag wat actie willen, je bent welkom op de wakeboard baan in Veendam!! (geen promotie, wij gaan gewoon ff een lekker dagje ervan maken!) Iedereen is welkom natuurlijk! liefst zoveel mogelijk, helemaal als ik iedereen kan opgeven dan krijgen we korting. http://www.waterskibaan-veendam.nl/
|
|
|
martimor
|
had vanmiddag gebeld, was zaterdag iig enorm druk. hoe laat, misschien met twee/drie man van de partij.
|
|
|
njitram
|
misschien? Cees/david/jimmy/gj gaan mee, wie gaan er van jullie mee ? dan druk ik die op de lijst:) ik ga vanmiddag dat ding invullen net voor 6 uur
|
|
|
CeesV
|
ja ik ga wel mee... hoelaat?
|
|
|
Idefixe
|
Lauwersoog nu 16 knp
|
|
|
Sebas1987
|
alleen geen water Nog mensen die nog rond 21 uur gaan kiten op Loog dan?
|
|
|
DavidJ
Geen avatar
|
Ik sta al op de lijst van morgen dus mij hoef je er niet meer op te zetten
ik ben aanwezig in veendam van 3 tot 5
|
|
|
DavidJ
Geen avatar
|
mhmm.. rustige avond sessie op loog is mogelijk denk je?
Lijkt me opzich wel lekker
|
|
|
Sebas1987
|
het waait wel ok he? echt jammer dat het pas 23.40 hoogwater is. hooguit uurtje kiten.. denk niet dat ik ga dan (moet 45min rijden)
|
|
|
martimor
|
@njitram kunnen we er nog bij op voor morgen (ben net thuis, hoop niet te laat) twee man.
ps, hoe laat gaan jullie heen.
|
|
|
|
DavidJ
Geen avatar
|
toch nog even kunnen varen op loog!
Lekker zonnetje erbij.. helaas was dat anderhalf uurtje snel voorbij en toen was het donker hehe..
Morgen ben ik aanwezig @ veendam
|
|
|
njitram
|
Morgen 1 uur @ wake baan! die gene die nog moeten komen kom maar heb niet gereserveerd want volgens jimmy is er weinig animo! dus perfecto zeg ik zelf !
|
|
|
Geronimo79
|
Je kunt op loog bij eb gewoon varen. Je moet alleen een stukkie wadlopen. Maar das goed te doen.
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Hoe laat kwam gisteren de wind op, op Loog? Wil vandaag ook effe kijken of er iets te doen is.....
|
|
|
martimor
|
13.00 present in veendam met 3 man.
|
|
|
Gertjan
|
gister was er de hele middag middag windkracht 5, we waren met de rib naar schier om te skien en daar was ook genoeg wind.
|
|
|