KappuhH
|
Volgens buienradar is workum/harlingen beter ivm regen, iemand die daar naartoe rijdt?
|
|
|
skyhigh as a
|
straks maar eeum naar schildje komt wel wind alsk vrij ben (17.00) KAITN!!
|
|
|
Jimmy
|
Straks nog mensen naar zuidlaardermeer?
|
|
|
Gj
|
ik dacht misschien Muntje? loog wordt me te laat
|
|
|
|
Dopperd
Geen avatar
|
Waar was iedereen?
Sta ik op Loog met dikke bak wind.. Veel te gek om in mijn eentje te proberen. Ik denk ik rij terug naar emmen via zuidlaardermeer...Ook niemand? Daar nog wel even geprobeerd maar natuurlijk zakte de wind ineens helemaal weg
|
|
|
martimor
|
morgen nog meer mensen naar schildmeer.
|
|
|
tari-carnesir
Geen avatar
|
is er morgen beginnerwind?? En zo ja, waar kan ik dan morgen het beste naar toe gaan waar nog meer mensen zijn
|
|
|
njitram
|
yea, morgen is er zeker een lkker windje evenals donderdag, weet niet wat voor maat je kite is..
|
|
|
KappuhH
|
Wie rijdt er morgenvroeg naar Mirns? Hoef evt alleen een heenreisje...
|
|
|
Benjooh
|
Vandaag TOP gevaren @ Harlingen! Weinig last van de regen gehad
|
|
|
tari-carnesir
Geen avatar
|
ik heb een 9m, maar het zou wel fijn zijn als er andere mensen in de buurt zijn die mij eventueel kunnen helpen. dit wordt namelijk mijn eerste keer na de lessen.
|
|
|
KappuhH
|
ik heb een 9m, maar het zou wel fijn zijn als er andere mensen in de buurt zijn die mij eventueel kunnen helpen. dit wordt namelijk mijn eerste keer na de lessen.
Vrijwel alle spots zijn wel mensen die je in de gaten houden. Waar ga je heen? Let er gewoon even op dat je eerst een stuk het water in loopt en zorgt dat je genoeg ruimte om je heen hebt... Wat voor type kite heb je?
|
|
|
tari-carnesir
Geen avatar
|
ik heb een best waroo. En ik weet niet waar ik heen ga, daarom hou ik dit forum ook ff in de gaten. Heb je nog enige tips waar ik het beste heen kan gaan morgen? ik heb een 9m, maar het zou wel fijn zijn als er andere mensen in de buurt zijn die mij eventueel kunnen helpen. dit wordt namelijk mijn eerste keer na de lessen.
Vrijwel alle spots zijn wel mensen die je in de gaten houden. Waar ga je heen? Let er gewoon even op dat je eerst een stuk het water in loopt en zorgt dat je genoeg ruimte om je heen hebt... Wat voor type kite heb je?
|
|
|
KappuhH
|
Mirns/workum is voor een beginner altijd goed. De binnenmeertjes in Groningen zijn namelijk vrij vlagerig.
|
|
|
Lude
|
morgen nog meer mensen naar schildmeer.
Als de wind wat aan trekt heb ik daar vanmiddag wel zin in... niet super veel tijd, maar ken net ;-)
|
|
|
|
DavidJ
Geen avatar
|
Nog mensen zuidlaardermeer ofzo? lekker dichtbij namelijk
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Ik denk dat ik aan de noordkant ga kijken even, rond het middaguur.
|
|
|
DavidJ
Geen avatar
|
dan kom ik ook wel even.. maar als ik nu naar buiten kijk is het net niks..
|
|
|
|
Jimmy
|
Ik doe het voorlopig rustig aan met m'n rug
|
|
|
|
Jimmy
|
Lijkt me niet zo'n goed idee! Ten eerste al om het gewicht en ten tweede, als ik zie hoe je je kites behandeld, denk ik niet dat m'n rug er veel beter van wordt na een behandeling van jou
|
|
|