3kwart jaar weg, waarheen?

Emiel

Januari 02, 2006, 06:01:36
edit2Rapporteer  
aangezien ik dit jaar examen doe voor me havo wil ik hierna een paar maanden gaan werken(als iemand iets weet om te doen graag!). in november oid wil ik me dan naar een mooie plek begeven om daar rond de 9maanden te blijven. beste dus een windzekere spot met vlak water en golven. ik zat zelf te denken aan brazil maar bijvoorbeeld mexico of aruba lijkt me ook erg relext. er moet een kiteschool zijn waar ik les kan geven om beetje kost te kunnen verdienen daar en verder lekker warm ThumpsUp

dus waarheen te gaan???
Derpertje

Antwoord #1 Januari 02, 2006, 19:00:35
edit2Rapporteer  
australie miss
kaboom!

Geen avatar

Antwoord #2 Januari 03, 2006, 02:41:17
edit2Rapporteer  
Hee Emiel, stuur eens een mailtje naar Windtown (info@windtown.nl). Dat zijn Nederlanders met een hotel en kitecenter aan het strand in Cumbuco (de beste kiteplek in Brazilië). Ik denk dat je in Brazilië sowieso erg goed zit wat wind betreft.
Emiel

Antwoord #3 Januari 05, 2006, 00:25:59
edit2Rapporteer  
@kaboom ik ga eerst bepalen waar ik heenga voordat ik dat ga doen maar bedankt! cumbuco zit nu ook het meest in mijn gedachten maar schijnt dat de wind er vanaf januari minder goed is
CeesV

Antwoord #4 Januari 05, 2006, 00:40:28
edit2Rapporteer  
hey emiel ... ga je werken als advocaat ofzo? in een paar maanden genoeg geld verdienen voor 9 maanden vakantie?
Joost

Antwoord #5 Januari 05, 2006, 00:55:22
edit2Rapporteer  
Volgens mij lees je niet echt goed ofwel ceesy. Sommige gaan werken tijdens hun vakantie als instructeur. Denk dat je ook even Ybo moet mailen als je daar heen wilt van hooked sports misschien weet hij wat voor je.

Update: Misschien is Vietnam wat voor je, zitten al een aantal gasten daar en Koert gaat ook binnenkort heb je gelijk wat ervaringen.  (grinnik_kitesmiley)
Rutger II

Antwoord #6 Januari 05, 2006, 01:41:21
edit2Rapporteer  
Eerst ga je met ons mee Emiel ;-)
Emiel

Antwoord #7 Januari 05, 2006, 02:38:06
edit2Rapporteer  
@rukker zeker en jij daarna met mij mee
@ceesy ik ga eerst 5maanden op vlieland werken, dan kom ik op rond de 5000euro. dat lijkt me genoeg om iig een tijdje vak te kunnen vieren en als het op is ga ik werken of eerst werken en daarna vak. iig ga ik wel rondkomen:P
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.