rare momenten...

Elevation

Januari 30, 2006, 06:55:42
edit2Rapporteer  
zat in de auto terug te denken aan rare momenten..... 6 november was een rare dag.. overpowerd met 9... was nog meer aan de hand.. zat net weer filmpje te kijken over jorrit... (cry_kitesmiley)

laten we alsjeblieft dit soort dingen proberen te voorkomen, vorige week zondag op slufter wat mensen in de problemen, dat zit dan ook nog wel te vers in het geheugen.. vandaag ook zowat schuin aflandig... allemaal ff koppie erbij, straks worden we helemaal samengedreven op kleine spots... ja sorry, ga dan ook wel weer het water op, bloed kruipt... en zo verder...
kentyman

Antwoord #1 Januari 30, 2006, 08:00:42
edit2Rapporteer  
altijd alert blijven
een ongeluk zit in een klein hoekje
safety first
gezond verstand
ken je eigen grenzen
etc
@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #2 Januari 30, 2006, 16:11:10
edit2Rapporteer  
Laten we inderdaad goed nadenken voor we iets gaan doen. En in de winter kiten kan heel goed maar pas op want water is op dit moment levensgevaarlijk met deze temperaturen!!
yvette

Antwoord #3 Februari 06, 2006, 20:47:54
edit2Rapporteer  
kan iemand mij vertellen hoe het nummer heet van memorialfilmpje twee??

Thanks!!
chann

Geen avatar

Antwoord #4 Februari 06, 2006, 20:50:05
edit2Rapporteer  
ik geloof dat dat immortal is van evanecence ...
yvette

Antwoord #5 Februari 06, 2006, 20:52:57
edit2Rapporteer  
hay chann dank je wel..
Roel W

Antwoord #6 Februari 06, 2006, 21:23:39
edit2Rapporteer  
Heb laatst het liedje "fragile" van sting gedownload,moet steeds aan Jorrit denken als ik het opzet.
Emiel

Antwoord #7 Februari 06, 2006, 22:07:34
edit2Rapporteer  
in egypte had ik ook bijna vet probleem gehad.. sprong overpowered met 16. stuurde me kite te laat in en hij viel over me heen. vervolgens slaat een lijn in een lus om me nek. ik zag het gelukkig en haalde em er in een reflex af. vervolgens ving me kite weer wind. close encounter.. die dag maar niet meer gekite damn wat ben ik toen geschrokken
brutus1

Antwoord #8 Februari 06, 2006, 22:10:41
edit2Rapporteer  
Shiiiiit, lijkt me héél eng, ik heb ook altijd van die visioenen dat ik door mijn lijnen heen wordt gespoeld door een golf, liever niet aan dneken.
Buur

Antwoord #9 Februari 07, 2006, 00:35:07
edit2Rapporteer  
Ik vond het een beetje raar/moeilijk topic om op te reageren 7 dagen terug...
Als je tijd om is.... dan ga je gewoon.....
Het is nog steeds geen leuke gedachten....en een niks gevoel...
Oppassen moet je altijd doen, en doe je ook altijd, zelfs op het momant dat het je overkomt.
Maar je kan er helemaal niets aan doen, dat gold voor alle drie de kiters die het is overkomen

Stil staan is altijd goed om het verleden te overdenken,  soms met een kaarsje aan!

Jappy

Antwoord #10 Februari 07, 2006, 00:38:00
edit2Rapporteer  
Amen. Wist ook nog niet hoe ik hier op moest reageren.
Naish........what else???

Antwoord #11 Februari 07, 2006, 01:10:29
edit2Rapporteer  
Lekker verhaal Emiel, pfffffffffffffffff, had laatst een lijn om mijn tenen dwars door de schoentjes heen en een goede snee, kun je voorstellen wat er met je tere nekkie gebeurd!

FF een andere tip over lijnen: Wanneer je je kite niet meer kunt starten zwem dan niet naar je kite en zeker niet wanneer je ingehaakt bent of je leash aan je vast zit. Je benen/voeten raken hopeloos strengeld met je lijnen en je kunt niet meer zwemmen!
Frits

Antwoord #12 Februari 07, 2006, 01:35:47
edit2Rapporteer  
in egypte had ik ook bijna vet probleem gehad.. sprong overpowered met 16. stuurde me kite te laat in en hij viel over me heen. vervolgens slaat een lijn in een lus om me nek. ik zag het gelukkig en haalde em er in een reflex af. vervolgens ving me kite weer wind. close encounter.. die dag maar niet meer gekite damn wat ben ik toen geschrokken

wat een nachtmerrie..
www.surfensoul.nl

Antwoord #13 Februari 07, 2006, 01:57:16
edit2Rapporteer  

FF een andere tip over lijnen: Wanneer je je kite niet meer kunt starten zwem dan niet naar je kite en zeker niet wanneer je ingehaakt bent of je leash aan je vast zit. Je benen/voeten raken hopeloos strengeld met je lijnen en je kunt niet meer zwemmen!
eerst lijnen oprollen , aan 1 kant de 2 lijnen keer of 10 oprollen en dan pas 4 lijnen tegelijk gaan oprollen.Als je gaat zwemmen zonder dat te doen raak je verstrikt en kom je inhet water niet uit.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.