larssmits
Gast
|
en de water temperatuur gaat weer omhoog!!! als ik me nieuwe kites heb, meteen maar weer het water op edit: plaatje werkt dus niet, veranderd de hele tijd :
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
ow weetje hoe blij ik ben als ik zo het watertempratuur om hoog zie gaan maar goed is nog steets te koud {voor mij met een 2/3 mm pakje}
|
|
|
chann
Geen avatar
|
ik liep gisteren dus buiten, en de zon begon te schijnen, en ik had het gewoon HEET!! wat was ik gelukig, helaas was het voor korte duur, maar hetw il toch wel wat zeggen. DE ZOMER KOMT NADERBIJ!!!!
|
|
|
plaaggeest
|
laat die lente maar komen hoor!!
|
|
|
jelle192
|
@ lars: ben ik nou gek of heb je de getijdentabel erbij geplakt (en zegt dat toch echt vrij weinig over de watertemp?)....
|
|
|
TtHoM@s
|
hahah dat is de luchtdruk maar in de water temp. zit wel een hele kleine stijging
|
|
|
DENNS
|
het kan nog wel wat warmer worden maar het gaat de goede kant op
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
@ lars: ben ik nou gek of heb je de getijdentabel erbij geplakt (en zegt dat toch echt vrij weinig over de watertemp?)....
Volgens mij heeft lars een link naar een plaatje op de site naar actuelewaterdata geplaatst, aangezien die directe link om de zoveel tijd een ander plaatje aangeeft loopt t een beetje doorelkaar. Nu geeft ie ineens weer de windrichting aan. @ lars: Volgende keer de link aan de website plaatsen of t plaatje naar kitehigh uploaden. Zoiets dus : http://www.actuelewaterdata.nl/data/result/target216.htmlWel balen dat t de komende tijd weer wat kouder wordt, kunnen de koukleumers (waaronder mezelf) wéér een paar weken wachten op lekkere temperaturen.
|
|
|
lodewijk
Gast
|
@ Joost, dan moeten we maar es weer aan de bak he. Ik hoop dat je dan weer in Tiel komt.
|
|
|
Maurice_lannee
|
Ik ben het ook echt zo zat aan het worden het niets doen..... Maandag NO wind als het goed is... es kijken op muiderberg of daar wat te beleven valt. Even mijn Impact 13 de vleugels sprijdden LEKKER LOS GAAAAn
|
|
|
Ondabeach
|
120 graden lekker warm hoor
|
|
|
|
Emiel
|
overmorgen weer knallen!!
|
|
|
Mak
|
Word echt doodziek van die kou man. K ga me echt nog niet in het koude water wagen, alhoewel ik wel vorig jaar nog een nieuw pak heb gekocht ( 5/3).. Maar k ben echt een kouwkleun, dus hoe moeilijk ook......ik wacht nog wel ff
|
|
|
rene!
|
Voorlopig gaat het eerst weer een weekje vriezen geloof ik:S
|
|
|
Rutger II
|
Vandaag verdomd weinig gemerkt van de lente !
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
was heeerlijk vandaag!!! luchtige no 5, en een ferme 4 graden.. m'n kop gloeit nog steeds
|
|
|
DENNS
|
het water word weer kouder
|
|
|
justkitehigh
|
tis nu zeker wel te doen vorige week donderdag graadje of 8 watertempratuur 4,4 graden celsius 5/3 suit aan schoentjes handschoenen aan en had het gewoon warm ookal lag ik bij waterstart in het koude 4,4 graden zeewater
|
|
|