Joris
|
zijn al aantal topics over geweest, gebruik search maar. t komt er op neer dat je ze beter niet aan je straps of handle kan knopen omdat je die er af trekt (eigen ervaring)
|
|
|
Woutertje
|
doe hem in ieder geval niet aan je grabhandle, dan kan die namelijk leuk ankertje gaan spelen. Ergens op een hoek als het kan, misschien zit er een ring ofzo? Dat weet ik niet
|
|
|
Bali kiter
Gast
|
je kan er ook iets voor maken. Bij je schroeven van je vinnen op een hoek.. lekker naar de ijzerwarenwinkel en fabriceren
Laat je fantasie aan de loop.. zie de voorbeelden
en zowiezo niet aan de grabhandle!!! is zo kapot [
|
|
|
Roel W
|
Wel roestvrij materiaal gebruiken,anders ben je je board binnen de korste keren terug kwijt..
|
|
|
Ricardo
|
Als het goed is zit er al zo een bevestigingpunt bij de F-one boardjes... bij mij volgens mij wel.
|
|
|
Ernestoo
|
thanx voor reacties!
Ik heb een F-one style en er zitten schroeven voor vinnen (2 per vin) en schroeven om het opzet stuk te bevestigen (volgens mij zitten die schroeven in iedergeval niet echt stevig vast...) Ik kan geen bevestigingsplaats voor een leash vinden.
|
|
|
Bali kiter
Gast
|
Trouwens ..is er geen goedkopere manier dan een roll leash kopen??? En dan bedoel ik geen honden trek riem!..maar zijn er kiters die zelf iets verzonnen hebben??
|
|
|
Ricardo
|
Hmmm ok dan... ik heb dit er standaard op zitten.
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Bij de sk8 zit het er inderdaad standaard op maar dit is bij vele boards niet het geval
|
|
|
|
werner
Gast
|
Trouwens ..is er geen goedkopere manier dan een roll leash kopen??? En dan bedoel ik geen honden trek riem!..maar zijn er kiters die zelf iets verzonnen hebben??
waarom geen honde riem dat is goedkoop? iets anders goedkoops en veiligs zou ik niet kunnen verzinnen
|
|
|
Ricardo
|
Ik weet dat dat helaas niet op alle boards het geval is.. Maar had toch zeker wel verwacht dat wanneer hij op een sk8 zou zitten dat hij dan ook wel op een Style zou zitten.
|
|
|
piede
|
zit ook niet op mijn style, en idd, die rol leashes zijn rete duur
|
|
|
plaaggeest
|
[ waarom geen honde riem dat is goedkoop? iets anders goedkoops en veiligs zou ik niet kunnen verzinnen Die zal het vast heel lang uithouden met al dat zand en zout! Ik zou zowieso nog een helm opdoen als je met rol leash gaat varen! Beste is gewoon up wind leren body draggen!
|
|
|
Ricardo
|
Idd... Leashes aan je board zijn sowiezo nooit veilig!! Maar dat is volgens mij niet wat de topic starter wilde horen (grinnik_kitesmiley).
|
|
|
Ernestoo
|
Wil het wel horen, heb het ook al een paarxpaarxpaar (angry_kitesmiley) keer gelezen. Maar kies toch voor de roll-leash. Kan up wind body draggen maar een board kan snel onvindbaar zijn, kan ik helaas uit eigen ervaring vertellen....
|
|
|
|
wat is duur? iig goedkoper dan dat je je board kwijt bent. weegt niet op tegen het gemak wat je ervan hebt. tis wel een beetje oppassen natuurlijk of een helm dragen.
on-topic: stukje spanband afknippen en dubbel vouwen en een gaatje erin smelten met een verwarmde schroeven draaier.
|
|
|
adrenalin
|
Maar kies toch voor de roll-leash. Kan up wind body draggen maar een board kan snel onvindbaar zijn, kan ik helaas uit eigen ervaring vertellen....
yep!
|
|
|