F-One SK8 134/38 2006

MartijnM

Mei 18, 2006, 00:48:36
edit2Rapporteer  
Heeft er iemand ervaring met dit board???
Sta op het punt om het te bestellen.
Geschikt voor een zwaardere rider???
Vaareigenschappen: planeren, hoogtelopen, pop???
Wie o wie kan er wat over zeggen???
tom_beul
Gast
Antwoord #1 Mei 18, 2006, 01:18:29
edit2Rapporteer  

De parabolic Outline van de F-One SK8 zorgt voor zowel stabiliteit als krankzinnige wenbaarheid.

Controle onder alle omstandigheden!

Zoek jij een board wat zich rustig houdt in hoge chop en harde wind, maar ook lekker allround te gebruiken is voor wave riding en freestyle, dan is de F-One Sk8 het board voor jou.

Natuurlijk is de F-One SK8 ook dit jaar weer volledig voorzien van:

Om de herkaanbaarheid van de SK8 te vergroten is ie nu niet meer in “Black”-, maar in “White” Carbon.

De Sk8 is verkrijgbaar in de maten:

123x36
124x38
133x36
134x38

De F-One SK8 is te zien en te testen tijdens de F-One Tour.

SK8

Power under control

De F-One SK8 is een
board dat zich nu al 3 generaties
lang bewijst als het board waarmee je  comfortabel vaart en zich aanpast aan verschillende omstandigheden op het water. No limits in Freestyle or waveriding!.

MartijnM

Antwoord #2 Mei 18, 2006, 01:24:44
edit2Rapporteer  
slingshot, dit is rechtstreeks van de f-one site gekopieerd!
zijn er ook mensen die zelf het board gevaren hebben?
kiting dude
Gast
Antwoord #3 Mei 18, 2006, 04:07:10
edit2Rapporteer  
als je hem wil bestellen maar t nog nie sekers weet zou ik als ik jou was ffkes naar de brouwersdam gaan en naar de kous gaan daar heb je een goed kiteshop en als je laat weten dat je gewoon kan kiten, dan kan je hem testen.. ThumpsUp

ciao
PeterKite

Antwoord #4 Mei 18, 2006, 04:07:44
edit2Rapporteer  
ik heb hem zelf al twee maanden. ik weeg 85 kilo en kon er tot mijn verbazig een zeer goede lowend uithalen. 14kn met 12 vegas '06 vind ik niet slecht. ook met mijn 18 kon ik met zeer weinig wind makkelijk weg komen.

board loopt prima hoogte en voelt op het water minder kleiner aan als op de kant. mijn vorige board, style 127*37, is op alle vlakken geklopt door de nieuwe sk8.

vaart harder, rustiger, wendbaarder en houd bizar veel druk. vooral met irritante klotsgolfjes heeft het ding geen moeite, mijn vorige werd wel eens nerveus. ik heb hem ook enkele keren op zee gevaren en als je van golfrijden houdt zit je hiermee zeer goed.
wel iets raars, bij nameten is het board geen 38 breed, maar 36. en wees erg voorzichtig met de inserts voordat je ze er doorheen draait. net aan vast is genoeg. ga je door draaien dan houd je bobbels over aan de onderkant van je plenk.

vragen?? ik hoor het wel

henry chinaski
Gast
Antwoord #5 Mei 18, 2006, 13:11:24
edit2Rapporteer  
Hi,

Heb hem zelf ook sinds een tijdje en weeg 90kg.
Prima te doen.
brutus1

Antwoord #6 Mei 19, 2006, 04:27:50
edit2Rapporteer  
Had hem in eerste instantie ook gekocht maar na een uurtje varen toch maar omgeruild voor de nieuwe Trax. Ik vond het board heerlijk licht en vrij onder je voeten aanvoelen alleen vond ik het hoogtelopen niet super en vond ik dat je teveel kitedruk nodig had om met wat minder wind 13/14 knp te varen. De Trax was aanzienlijk beter alleen véél minder "vrij" om te voelen. Vond SK-8 wél véél mooier maja je kan niet alles hebben.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.