kessenich 19/05

boardfreak

Geen avatar

Mei 20, 2006, 07:52:29
edit2Rapporteer  
deze middag lekker vrij kunnen nemen om te gaan kiten en wat een heerlijk dagje gehad, heerlijk kunnen knallen met mijn torch 8, al was deze ook soms te groot voor sommige vlagen!!  was best wel gezellig druk maar heb er ook veel zien komen en na paar minuten weer moeten zien inpakken want nee hoor geloof me maar niet als ik zeg dat een tien te groot is of een twaalf.  maar we hebben het weer lekker gehad, zo mogen er nog veel dagen komen!! Joepie

oooooooooohhhhhh ja, nog even dit, hadden nog een special guest vandaag in kessenich, wimt was er namelijk ook  (hangloose_kitesmiley).  Hij ging het ff doen met zijn 12 bowkite maar dacht, die is zelfs nu te groot maar nee hoor, dat lukt wel!!  tot paar minuten later ik hem in de problemen zie komen en bang, zijn kite crasht knalhard op het water, resultaat, doek volledig gescheurd langs middelste bladder. zegt hij doodleuk tegen iemand, moet ik snel gaan herstellen want morgen gaat het weer waaien  schater.  Hopelijk heeft hij morgen meer geluk en knakt dan zijn pinda niet nogeens.

greets
danny@anothercomputer
Gast
Antwoord #1 Mei 21, 2006, 05:40:47
edit2Rapporteer  
en ja hoor vandaag (zaterdag) was wim present met een...gerepareerde crossbow en hij voer de sterren van de hemel!

gr danny
hOe hA HeNniE

Antwoord #2 Mei 21, 2006, 05:45:54
edit2Rapporteer  
toch maar even ingelogd...ik wist niet dat vrijdag zijn kite stuk was gegaan maareh...knap werk dattie gewoon zelf zo een soort schade kan repareren...ik doe het hem niet na!

verder was het vandaag (op kessie) retevlagerig en waren er 2 buien tussendoor met hagel en al het geneuzel meer; het was goed oppassen geblazen, maar de paar kiters die er waren hielpen elkaar allemaal en zo was het een leuke dag waarop we lekker hebben geknald!

gr danny

PS geen foto's (hoe ouderwets) want ehhh...we waren zeg maar allemaal op het water, haha
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.