Passie
|
2007?.. heb die kitenog nooit gezien
|
|
|
Molliebollie
|
Die Duitsers leven in hun eigen wereld. Wel mooi kite trouwens
|
|
|
VincentC
|
Tadaa daar is de 'bow' van North, zijn al behoorlijk wat foto's van verschenen hoor van de proto's
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
gaat lekker snel weer bij die duitsers, straks zie je ze weer al eerste op de NL stranden met het nieuwe spul, altijd leuk
|
|
|
GlennVegas
Gast
|
ach jaaaaaa ... ik blijf lekker vegaske varen
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Dit schijnt de opvolger te zijn van tore en budster.
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Er is ook een 3.0, das wel heel klein.
|
|
|
Bazaki_Thijs
|
3.0 Uhhhmmm Meschien voor KITESURFLESSEN of lichte kiters he zag laatst een movie van een joggie van 9 jaar jong
|
|
|
tom_beul
Gast
|
3.0 leskites....
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik dacht dat de ontwerper van North niets zag in de BOW. Na een aantal proto's maar mee gestopt. Daaruit is de Vegas06 voortgekomen. Hoewel deze waarschijnlijk hetzelfde systeem heeft als de Ozone BOW, 5th line. Of 3 lijnen a la de Buster.
|
|
|
MakMan
|
Die Rebel kan gewoon met de normale 5th element bar van North gevaren worden. Dus met 5 lijnen. En geen katrollen...Ik heb ze ermee zien varen in Ras Sudr (Egypte). De vijfde lijn wordt net als bij F-One door middel van een Y-verbinding aangesloten op de kite.
|
|
|
|
MrRippey
|
Moet zeggen dat ie er wel strak uitziet, en geen katrollen en die elllende aan je lijnen!
|
|
|
|
xray
|
Kun je er een deadman mee springen!
|
|
|
|
ralph local@noordwijk
|
k heb er al mee gevaren tijdens het youngblood in rosas, ik kan een aantal dingen over deze kite zeggen.
stuurt verschikkelijk licht, zonder enige vertragingen 5 lijns kite mega stabiel, niet uit de lucht te krijgen 90 procent depower(wel met hele lange depowerlijn) nog mooier afgewerkt dan 06 modellen. nieuwe bar(rood/zwart) nieuwe cleat! die wel werkt aantal veranderingen iron heart. geheel vernieuwde lijnen, zonder sleavjes aan de uiteinde, zodat het einde niet meer in de knoop kan, ook zitten er nieuwe materialen in de lijnen. stopper op de depowerlijn die binnen een seconde te verstellen is nieuwe cambattens die onbreekbaar zijn.(oude braken doordat veel mensen de leash aan de chickenloop deden)
je zal het voor de rest wel zien.
groeten Ralph Karstens
|
|
|
KiteDemon
|
Zo dan!!! Die duitsers zijn echt mega goedkoop. Hun prijs 0,00 euries!!!!!
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Zo dan!!! Die duitsers zijn echt mega goedkoop. Hun prijs 0,00 euries!!!!! Dude, jij bent echt traag van begrip (grinnik_kitesmiley) Dat is natuurlijk niet de echte prijs maar die weten ze nog niet sjonnie
|
|
|
KiteDemon
|
Zo dan!!! Die duitsers zijn echt mega goedkoop. Hun prijs 0,00 euries!!!!! Dude, jij bent echt traag van begrip (grinnik_kitesmiley) Dat is natuurlijk niet de echte prijs maar die weten ze nog niet sjonnie Damn.....er zitten er tussen die echt alles serieus nemen!! ....over traag van begrip gesproken.......
|
|
|
aap
Gast
|
hahahahaha
|
|
|
|