milamber
|
ik ben 94 kg en vaar met nobile 555, ook een echt top board. Heb je wel iets meer budget nodig! (was 429 bij Telstar in Harderwijk)
|
|
|
xray
|
Geen van de boards die je noemt zul je je een buil aan vallen. F One is altijd kwaliteit, Jaime 2004 is nog steeds erg lekker en de Skywalkers zijn ook prima. Voordeel van de Skywalker is dat je een net iets groter board kunt nemen, met jouw gewicht wel handig. Ik zou namelijk iets nemen van 39cm breed en dan ongever 130 lang.
|
|
|
Tom
|
Ben het helemaal eens met Xray , ik zou een iets breeder dan normaal boardje nemen aan de hand van je gewicht en kites. Dan zou je op een skywalker uitkomen. Zoniet zou ik de JP nemen maar das een kwestie van smaak
|
|
|
Lude
Gast
|
Die boardjes zien er ook leuk uit! 128 vaar je mee neem ik aan? 429 valt me mee voor een nieuwe plank, maar toch wel weer 100e xtra.
De F-one is zo goed als verkocht kreeg ik net te horen (jammer! (shame_kitesmiley) ). Zo viste ik 2 week terug ook al achter het net voor een 05 icon voor maar 200e.. volgensmij een goede tijd om spul te verkopen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Lude
Gast
|
Hoe zit het met de kwaliteit van skywalkers?
Ik zou dan denk ik voor de budget 130.5/39 gaan.
|
|
|
|
litewave
|
litewave 2005 (te koop)
|
|
|
Eddy Hangtime
|
Ik heb net mijn skyrider 2004 130*36 weggedaan omdat deze net te weinig low end had voor mijn 92kg. Ik weet niet of je die directional houdt, maar als je dat wel doet dan maakt die low end minder uit... Je kunt altijd die directional pakken dan.
Als je die directional verkoopt gaat je budget natuurlik wel were omhoog?
Ik zelf ben voor 1 board voor alle winden gegaan en heb net een SOL 2006 130cm binnen.
|
|
|
xray
|
Kwaliteit Skywalkers schijnt prima te zijn!
|
|
|
Lude
Gast
|
Eddy: Die directional hou ik zeker, ik krijg er tweedehands niets voor. En vind het echt een heerlijke plank (voor de dagen met weinig wind)
xray: ok cool, ik heb iemand gemaild hier in de buurt die ze aanbiedt of ik eventjes kan komen kijken; grote kans dat ik daar voor ga!
Heel misschien gaat de verkoop van de f-one niet door, als dit niet zo is dan ga ik voor die plank denk ik!
Zowiezo tot nu toe iedereen bedankt voor de reacties!
|
|
|
ThomasC
|
Er staan een paar Jaime Pro's 128 te koop (onder andere die van mij, ik vaar nu Nobile 666). Zijn echt super boardjes!
|
|
|
Lude
Gast
|
Goed update,
De f-one is niets geworden. Ik probeer nu via ebay een naish haze 128 te bemachtigen. Er staat hier in groningen ook een naish 128 tt pro (2004 volgensmij) te koop voor 200e, mocht die haze niet lukken wordt het deze of een skywalker. Wat zeggen jullie dan, voor de naish gaan of de skywalker?
(jaja never-ending-story, teveel keus)
|
|
|
xray
|
Ik zou voor de skywalker gaan, die TT pro is op zich wel redelijk maar de skywalker is gewoon een nieuwere en in mijn ogen ook betere constructiemethode!
|
|
|
Ian
|
voor 300 euro koop je ook een NIEUWE skywalker 2006(kleur wit, met print vanaf 350). Deze boards zijn ook de laatste grote boardtest van kiteboarding.de weer erg goed getest. zie: http://www.skywalker.pl/Er is een verkoper in NL die dezelfde prijzen rekent als op de website. Ik vaar zelf een Sol 2006, 1.27, kwam ook erg goed uit de test. Maar die Skywalker is absoluut meer waar voor je geld.
|
|
|
Nino
|
voor 300 euro koop je ook een NIEUWE skywalker 2006(kleur wit, met print vanaf 350). Deze boards zijn ook de laatste grote boardtest van kiteboarding.de weer erg goed getest. zie: http://www.skywalker.pl/Er is een verkoper in NL die dezelfde prijzen rekent als op de website. Ik vaar zelf een Sol 2006, 1.27, kwam ook erg goed uit de test. Maar die Skywalker is absoluut meer waar voor je geld. ..en wie is die verkoper dan wel?
|
|
|
|
charles1
Gast
|
gestest in kiteboarding.de? Kun je een korte samenvatting geven ajb? Ik ben benieuwd.
|
|
|
Daniell
|
hee lude eindelijk weer aan het kiten ??? ik heb nog wel een mooi boardje voor je; een crazy fly 128 x 39 uit 2005 voor 350 euro! Btw ik zie je vaker op motorforum dan hier...
|
|
|
Lude
Gast
|
He Daniel, Ja ik moet maar eens wat vaker gaan surfen vond ik zo! En motoren, sja daar valt ook geld mee te verdienen he.. Crazy fly, die ken ik zo 123 niet.. eventjes gegoogled, ziet er tof uit! Ik zal binnenkort eens naar workum komen, eventjes met jes kortsluiten (wilde morgen al, maar geen vervoer waarschijnlijk). Bieden op de Haze loopt morgen om 17:00 ongeveer af, maar eventjes afwachten en op het laatste moment bieden (Staat nu op 150e)
|
|
|
Lude
|
Zo; maar eventjes geregistreerd (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Lude
|
Ben toch echt bang dat ik met een 122 te snel op de bodem sta, ik weeg toch wel 90kg (als het al niet wat meer is)
|
|
|