tickler

D3nNiS

Augustus 20, 2006, 21:19:43
edit2Rapporteer  
hoi,

ik heb ff een vraagje ik heb gister een naish torchII gekocht met de naish shift bar 2006 en nu zit er bij die bar een tickler als ik dat dan op mijn trapeze zet en hem dan tussen de chickenloop zodat die er niet meer uit kan en ik trek dan aan mijn safety dan schiet hij niet los want hij blijft er dan achter haken. weet iemand een opossing of moet ik gewoon die tuckler niet gebruiken?

ik hoor het graag

gr dennis
dimitri
Gast
Antwoord #1 Augustus 20, 2006, 22:46:05
edit2Rapporteer  
Gewoon niet gebruiken

Als je dan in de problemen komt haak je jezelf gewoon uit, dan hoef je ook je safety niet te trekken
D3nNiS

Antwoord #2 Augustus 20, 2006, 23:50:06
edit2Rapporteer  
ja dat is waar maar ik d8 dat hij anders misschien te snel los schiet als de chicken loop los in de haak hangt.
maar dat is geen probleem of kan dat wel gebeuren.
Antwoord #3 Augustus 21, 2006, 00:32:06
edit2Rapporteer  
dan zal je hem niet goed bevestigd hebben denk ik.
zeker met releasen zou die door de kracht makkelijk los moeten komen.
storm

Antwoord #4 Augustus 21, 2006, 00:49:28
edit2Rapporteer  
inderdaad niet goed bevestigd denk ik. Ik heb er geen problemen mee, en vind het juist veiliger om hem te gebruiken. je kan dan niet ongewenst uithaken en dus je depower mogelijkheid verliezen. Tenzij je veel unhooked vaart natuurlijk.
KitingDaddy

Antwoord #5 Augustus 21, 2006, 02:57:26
edit2Rapporteer  
Kan ook zijn dat tickler niet goed in de haak van de trapeze past.
Er zijn namelijk verschillende afmetingen van de haak (breedte).
Misschien is het te proberen om de tickler op de chickenloop te zetten en dan te vergrendelen. Test dit wel eerst goed op de kant, laat bv iemand aan de bovenzijde van de safety trekken.
D3nNiS

Antwoord #6 Augustus 21, 2006, 05:36:41
edit2Rapporteer  
hoi
kijk dit is die tickler en dan moet hij op de spreaderbar maar dat past bij mijn trapeze niet want die is dan te klein en blijft het ijzertje dat op het eind zit van mijn chickenloop hangen tussen de haak en de tickler.
weet iemand een oplossing of moet ik het gewoon niet gebruiken.

http://www.harakirikiteboarding.cz/in.php?section=302&ID=86
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #7 Augustus 21, 2006, 14:42:31
edit2Rapporteer  
Ik gebruik mijn tickler alleen in overpowerede omstandigheden.
Normaal niet, omdat je dan niet kan uithaken, maar als de wind dan toeneemt en je niet uitgehaakt wil varen, dan is het ideaal.
D3nNiS

Antwoord #8 Augustus 21, 2006, 17:56:00
edit2Rapporteer  
oke
dat die ik ook maar denk want ik vind die tickler maar vervelend. Bij north zit dat veel beter in elkaar vind ik.
in iedergeval bedankt allemaal

gr dennis
Rudolf

Antwoord #9 Augustus 21, 2006, 18:01:29
edit2Rapporteer  
Gewoon niet gebruiken

Als je dan in de problemen komt haak je jezelf gewoon uit, dan hoef je ook je safety niet te trekken

Ik vraag me af of dit wel zo vanzelfsprekend is! Als je achter de vlieger aan wordt gesleurd, kan het nog verdomd lastig zijn jezelf uit te haken! Dit is ook de reden dat er aanvankelijk een safety is gekomen, nog voordat de barren kwamen waarmee je permanent ingehaakt zat.
D3nNiS

Antwoord #10 Augustus 22, 2006, 20:56:26
edit2Rapporteer  
als je hem er dan niet uit krijgt kan je toch als nog de safety gebruiken
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.