waist harnas

daanwillems

Geen avatar

September 01, 2006, 05:26:11
edit2Rapporteer  
Hey

Ik wil een nieuw harnas kopen , maar nu heb ik eens de mystic warrior 2006 geporbeerd van een vriend.

Ik had enorm veel pijn aan mijn ribben en kon amper ademen , hij zei dat je impact vest er in moet, is dat zo?

En die pijn , is dat gewoon aanpassen?( ik vaar nu met een seat harnas)  of is die warrior gewoon niet geschikt voor mij.( ik ben geen pussy ofzo , dat harnas zat gwn slecht)

Daan

gertjanwiersema
Gast
Antwoord #1 September 01, 2006, 05:51:29
edit2Rapporteer  
ik heb nog nooit een trapeze aan gehad die beter zit als een warrior. het is ook een van de duurste trapezes met de beste steun.

dat je last van je ribben hebt komt omdat de trapeze omhoog kruipt. dit gebeurt niet met een ballenknijper die je nu hebt. als je een waist hebt moet je die af en toe even naar beneden schudden of trekken.

ik weet niet of je nog beginner bent? maar de meeste beginners lopen meer dan ze kiten en dan kruipt de trapeze omhoog.

gertjan
north_boardes
Gast
Antwoord #2 September 01, 2006, 06:00:54
edit2Rapporteer  
Haha dit klinkt mij bekend in de oren. Stapte ook over van seat harnas naar waist mystic warrior.

Je hebt de "banden" en het spreader bar down systeem v/h harnas te hard aangetrokken.
Dit veroorzaakt pijnlijke plekken op je ribben en je schrijft zelfs dat je de boel zo hard aan trok dat je niet eens normaal adem kon halen enz.

Oplossing: probeer als je pijnlijke plekken helemaal zijn weggetrokken het nog eens opnieuw.
Maar trek het spreaderbar down system eens minimaal aan en trek de spreaderbar 'banden"ook eens een hééél stuk losser aan. Zo schuift de spreaderbar(pad) over je ribben heen i.p.v  tegen de onderkant van je ribben.

De banden van een mystic warrior waist moet jij maar eens minder hard aantrekken dan jij denkt, en dan gaat er een wereld voor je open. Het is een perfect harnasje.

mike-salou
Gast
Antwoord #3 September 01, 2006, 06:44:52
edit2Rapporteer  
Het heet niet voor niets waist harnas geen rib harnass.
Volgens mij is dat harnass van die vriend van je gewoon een maat te groot.
En tis ook een beetje wennen ( beetje buikspieren) kweken.
succes dr mee.
Brenkie

Antwoord #4 September 01, 2006, 13:44:53
edit2Rapporteer  
Ik heb de nieuwe (goud gepimpte) 2007 versie, en ben er heel erg over te spreken!
Deze is iets dunner dan de 2006, en heeft een dikkere en mooiere pad voor je haak.
Ik heb er al wat flinke crashes mee gemaakt vorige week en heb van de trapeze geen centje pijn gehad.

Maar.. koop idd de goede maat.
Ik ben 1.91 m. maar dus gewoon met een size M.
De L is gewoon te groot.
(R)Ikke

Antwoord #5 September 01, 2006, 22:55:31
edit2Rapporteer  
Ik heb ook de warrior. Hiervoor had ik een DaKine Tabu. De warrior vind ik een stuk prettiger omdat hij heel soepel met je lijf mee gaat, iets wat de DaKine niet deed. Heb wel na lang kite schuurplekken op mijn heupen, maar dat word steeds minder. Het kan natuurlijk gewoon zijn dat de warrior niet aansluit op jouw lichaamsbouw.

Ik ga overigens nooit meer terug naar een seat.....wat was dat niks zeg
daanwillems

Geen avatar

Antwoord #6 September 03, 2006, 16:43:16
edit2Rapporteer  
en die firestarter is die zen 300 euro nu waard?
Wouter

Antwoord #7 September 03, 2006, 17:50:55
edit2Rapporteer  
Soms heb je de bouw er simpel weg niet vooor om comfortabel met een waist te varen. Ook al is de trapeze nog zo goed of duur. Wil je dan toch de bewegingsvrijheid en de "betere looks" van een waist dan zou ik eens kijken naar het sessions harness van oceanrodeo. Deze kan door de meegeleverde legstraps niet omhoog kruipen ook al loopt je figuur kaarsrecht.

http://www.stormchaser.nl/accessoires/sessionharness.html
daanwillems

Geen avatar

Antwoord #8 September 03, 2006, 18:21:21
edit2Rapporteer  
die is veel te lelijk
Wouter

Antwoord #9 September 03, 2006, 19:50:08
edit2Rapporteer  
1. omg!! sorry ik wist niet dat het een modeshow was ik dacht dat je een advies over een goede trapeze op prijs zou stellen.

2. Dit is de trapeze compleet met legstraps (onder boardshort..........) smaken verschillen maar zo lelijk vind ik het niet.......................
daanwillems

Geen avatar

Antwoord #10 September 04, 2006, 02:09:18
edit2Rapporteer  
Nog iemand meer ervaring  met de warrior?
T]-[0/\/\@S

Antwoord #11 September 06, 2006, 04:55:27
edit2Rapporteer  
sgijnt egt heel goed te zijn , maar ga gwoon keer naar het autoplaya en vraag eens wat mensen
pollepel

Antwoord #12 September 06, 2006, 06:21:51
edit2Rapporteer  
De North waist is ook erg goed. Niet de air waist want dan betaal je alleen maar extra voor poep. Je moet de gewone waist van 2006 halen. Ik en veel van mn maten hebben die en niemand klaagt erover. In t begin heb je alleen wat spierpijn in je buik wat die anderen ook al zeggen, maar dat is na 2 keer varen ook weer weg.
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #13 September 07, 2006, 01:28:05
edit2Rapporteer  
Daan weet allang wat hij wil..... ListenToMe
Rowin

Antwoord #14 September 07, 2006, 01:38:35
edit2Rapporteer  
Nog iemand meer ervaring met de warrior?

Jep, heb 2006 warrior. Zit als gegoten, nog nooit zo goed harnas gehad  ThumpsUp
Shooter

Antwoord #15 September 07, 2006, 14:29:53
edit2Rapporteer  
Ik heb ook de warrior 2006. Kan me geen betere voorstellen. Echt een stevig en lekker zittend apparaatje!!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.