T]-[0/\/\@S
|
Hmmmm ze zijn allebij heerlijk al zou ik gaan voor de jaime
|
|
|
Kevin
|
Ik zou ook gaan voor jaime zijn allebij top maar vind jaime mooier
|
|
|
marc010
|
nieuwe 555 bij coraaltje 444 Euro denk ook dat ik daat voor ga!!!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb de voorloper van de 555..... Ik vind hem helemaal TOP
|
|
|
globe
|
En ik heb de opvolger van de Jaime 2006, die is ook helemaal top!
|
|
|
Daniell
|
en ik heb de jaime 2006, ook top
|
|
|
Loon
Geen avatar
|
Haha, ok ik allebei top planken dus meningen waarschijnlijk 50-50 verdeeld. Maar gekeken naar de maat, mijn gewicht en mijn ervaring......(of maakt dat dan ook weer niets uit?)
|
|
|
Daniell
|
prijs??? 499 nieuw jaime pro m 2006... intersurf sneek (vragen naar kamikaze aktie)
|
|
|
Daniell
|
en de s hebben ze ook nog..
hoop ik voor je..
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
ik weeg 86 kg naakt (grinnik_kitesmiley) dus 90 kg met pak en vaar op 135x40
|
|
|
VincentC
|
Een s met 85 kilo? Trouwens zit iedereen nou in dat kite-aware team ofe... ?
|
|
|
FunkyoneNL
|
whaha idd overal kite aware whaha
|
|
|
Sharontje
|
Ik heb de Nobile 666 getest (zal er niet veel van afwijken) Heb zelf de jaime o6 M De Nobile heeft iets meer flex. Beide varen ze TOP
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
BEn beginner en heb net een Nobile 555 gekocht. Krijg je geen spijt van, ligt heerlijk stabiel en perfect wendbaar. Ga je geen spijt van krijgen. Zeker als beginner ook een superboard
|
|
|
piede
|
BEn beginner en heb net een Nobile 555 gekocht. Krijg je geen spijt van, ligt heerlijk stabiel en perfect wendbaar. Ga je geen spijt van krijgen. Zeker als beginner ook een superboard
En nog iets: daar ga je geen spijt van krijgen
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Heeeel erg scherp Piede........... Slaapgebrek beinvloed je concentratie.Duidelijk.
|
|
|
Ian
|
met je 85 kg zou ik voor een board gaan minstens 40 cm breed, dat is ook de trend voor 2007. Met een 127x37,5 lever je stevig in op lowend vergeleken met een 40 cm breed board. DIe breedte zit niet in de weg bij harde wind en maakt sprongen landen makkelijker.
|
|
|
Jerome
Gast
|
@funkyoneNL: ga je dat nu afzeiken dude? lees het eerst ff door, waarschijnlijk is dat hele initiatief opgezet voor pipo's als jij! Overweeg anders om die antieke naishplaat in te wisselen voor het kite aware logo whaha
|
|
|