boxer v.s. instinct

The Submarine

September 16, 2006, 00:36:46
edit2Rapporteer  
Wie kan mij een advies geven? Ik wil een nieuwe kite kopen. Mijn niveau is nou ja een ietsje gevorderd  (grinnik_kitesmiley). Ik wil nu een nieuwe kite gaan kopen en dacht eerst dat het een instinct zou worden, totdat iemand van een winkel tegen mij zei dat hun stoppen met de instinct en dat ik beter een naish boxer kon kopen. Wie weet of dit echt zo is. Alvast bedankt voor de hulp!!!!!!!!!
larssmits
Gast
Antwoord #1 September 16, 2006, 01:01:07
edit2Rapporteer  
kan wel begrijpe dat ze stoppe, gewoon voor de boxer gaan ThumpsUp
martijn85

Geen avatar

Antwoord #2 September 16, 2006, 01:14:42
edit2Rapporteer  
Lars is hier de enigste, die anti-instinct is.......... En die volgens mij ook nog nooit met de boxer heeft gevlogen. Als je hem moet geloven is de Waroo de enigste goeie kite ooit...., tenminste dat idee geeft hij me.

Zelf vaar ik de instinct, heb de boxer nooit gevlogen. Kan dus ook niks vergelijken of echt iets aanraden. Kan alleen vertellen dat de instinct een prima kite is. Hij is erg goed afgewerkt, de depower werkt goed, maar het is niet zo dat deze kite als een baksteen uit de lucht valt zoals bij sommige 100% depower kite wel het geval is, maar dat die geleidelijk naar het water zal gaan.
Verder gewoon een prima kite, zijn al genoeg reviews over geschreven en 1 ding is zeker, het is geen aankoop waar je spijt van zal krijgen.
Suc6 met de keuze
Davidov

Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #3 September 16, 2006, 06:20:00
edit2Rapporteer  
Aan martijn zijn reactie heb ik niets toe te voegen.

kite is super stabiel, zal niet inverten,...
Erik de Berik

Antwoord #4 September 16, 2006, 16:50:26
edit2Rapporteer  
Met de Boxer zal niks mis mee wezen en ongetwijveld goed zijn  ThumpsUp ,maar de Instinct is  (naar mijn mening) de meest relaxte kite ooit gemaakt.Zowel voor beginners als voor gevorderden.Marketing is alleen minder van Ozone dan van Naish,maar wie het merk Ozone kent weet al dat het top moet zijn.Als Ozone een kite uitbrengt kun je m op de blind kopen (bij wijze van spreken)  ThumpsUp  ThumpsUp (Marjolein ik heb je mail gelezen en beantwoord)
The Submarine

Antwoord #5 September 17, 2006, 18:58:06
edit2Rapporteer  
Heb ook al contact gezocht met de shop die jij mij hebt aangeraden. Laat het snel weten. Ben alleen aan het twijfelen gebracht door een andere shop. Vandaar ook deze oproep. Ozone komt wel altijd erg solidenover moet ik toegeven en iedereen die hem heeft is zeer tevreden ThumpsUp
KiteDemon

Antwoord #6 September 17, 2006, 19:04:59
edit2Rapporteer  
Heb ook al contact gezocht met de shop die jij mij hebt aangeraden. Laat het snel weten. Ben alleen aan het twijfelen gebracht door een andere shop. Vandaar ook deze oproep. Ozone komt wel altijd erg solidenover moet ik toegeven en iedereen die hem heeft is zeer tevreden ThumpsUp

....maar dat is iedereen met een BoxerSLE ook......

Tja....komt-ie dan maar weer.........je komt er maar op één manier achter.....zelf testen.

Maar wat je ook kiest...ik denk dat je tegenwoordig niet echt meer fout kan gaan, het zal hoofdzakelijk een kwestie van smaak zijn....of budget.
Daniell

Antwoord #7 September 17, 2006, 19:08:38
edit2Rapporteer  
ik vond ze ook hier: http://www.extremesports.nl/osc/index.php?cPath=68
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.