ervaren kiters gezocht voor raad!

ErikB

Antwoord #25 Oktober 09, 2006, 01:48:46
edit2Rapporteer  
Bow-kites complete depower?????? Wat een fucking onzin Willem, waarom zit er dan een safety handlle op??? schater

Als je over echte veilige kite's wilt spreken en zéér zeker voor het lesgeven, dan spreek ik over heel ander spul....North Buster's dat zijn echt 200% veilige kite's en geen Bow's zoals jij zegt!!

Ik zou zeggen van niet buster is leuk om mee te lessen. (behalve de 2005 daar ging alles aan kapot.)
Wat prettig aan een buster is dat deze wel een c shape vorm heeft en daardoor makkelijker herstart uit het water dan een bow kite.
Als je je les heb gehad ga je geen North buster kopen maar waarschijnlijk een Bowkite.
Beter om dan ook met een bow te  lessen.

Bow kite heeft dezelfde werking als een buster bar los is 100% depower.
Een SLE kite is natuurlijk helemaal topperdetop. (grinnik_kitesmiley)
Boris de Wolluf
Gast
Antwoord #26 Oktober 09, 2006, 02:45:29
edit2Rapporteer  
Ik zou zeggen van niet buster is leuk om mee te lessen. (behalve de 2005 daar ging alles aan kapot.)
Wat prettig aan een buster is dat deze wel een c shape vorm heeft en daardoor makkelijker herstart uit het water dan een bow kite.
Als je je les heb gehad ga je geen North buster kopen maar waarschijnlijk een Bowkite.
Beter om dan ook met een bow te  lessen.

Sorry Erik, ik heb namelijk les gehad met een North Buster, die zijn toch echt wel veeel veiliger en zekerder qua veiligheid, ik heb ook cursisten met Bow's les zien krijgen.....de afloop daarvan zal ik allemaal maar niet vertellen, de Buster is 100% veiligheid!! De Bow zéér zeker niet als leskite!! ThumpDown

Daar komt nog bij dat ik daarna de North Vegas hebt aangeschaft! Dus geen Bow heb aangeschaft, inmiddels heb ik de Bow al meerder keren gevaren van een collega...voor mij Iig helemaal ruk, Kvaar nu de Rebel van North over een toppertje gesproken, de Bow's halen het bij lange na niet vergeleken met de shape van de Rebel of de Rival van F-one, ook niet als je het hebt over depoweren en Low-end! InLove
pauluzz

Antwoord #27 Oktober 09, 2006, 02:56:51
edit2Rapporteer  
Ik heb een gk lift II 12, maar heb nog nooit echt een naish ofzo gevaren. Wel een north rhino uit 2006, en dat is vergeleken met die lift wel een echte verbetering. Toch vind ik persoonlijk de lift II 12 wel een leuke kite. De lift I heb ik geen idee van

Ja, joh heb je met de mijne wel eens gevaren? (grinnik_kitesmiley)
Kan wel hoor, roww, al kan ik mij dat niet herinneren.

ik hoor het wel!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.