Ik zou zeggen van niet buster is leuk om mee te lessen. (behalve de 2005 daar ging alles aan kapot.)
Wat prettig aan een buster is dat deze wel een c shape vorm heeft en daardoor makkelijker herstart uit het water dan een bow kite.
Als je je les heb gehad ga je geen North buster kopen maar waarschijnlijk een Bowkite.
Beter om dan ook met een bow te lessen.
Sorry Erik, ik heb namelijk les gehad met een North Buster, die zijn toch echt wel veeel veiliger en zekerder qua veiligheid, ik heb ook cursisten met Bow's les zien krijgen.....de afloop daarvan zal ik allemaal maar niet vertellen, de Buster is 100% veiligheid!! De Bow zéér zeker niet als leskite!!
Daar komt nog bij dat ik daarna de North Vegas hebt aangeschaft! Dus geen Bow heb aangeschaft, inmiddels heb ik de Bow al meerder keren gevaren van een collega...voor mij Iig helemaal ruk, Kvaar nu de Rebel van North over een toppertje gesproken, de Bow's halen het bij lange na niet vergeleken met de shape van de Rebel of de Rival van F-one, ook niet als je het hebt over depoweren en Low-end!